//

Kan het scherm vastgezet worden tijdens een filmpje?

Kan het scherm vastgezet worden tijdens een filmpje? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als mijn dochtertje een filmpje mag kijken op de iPad kan ze niet van het scherm afblijven. En zet ze binnen een mum van tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-12, 23:21
Femmyr Femmyr is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Question Kan het scherm vastgezet worden tijdens een filmpje?

Als mijn dochtertje een filmpje mag kijken op de iPad kan ze niet van het scherm afblijven. En zet ze binnen een mum van tijd het filmpje uit. Is er een manier om een filmpje aan te zetten en vervolgens het scherm te vergrendelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-12, 00:01
GuidovW GuidovW is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Bij iOS 6 kun je de 'Begeleidende toegang' inschakelen. Dat houdt in dat je dmv van een code het scherm en knoppen kunt blokkeren. Deze modus kan alleen worden uitgeschakeld met behulp van diezelfde code die jij kan instellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone blijft hangen tijdens upgrade, en kan niet worden hersteld via Itunes. Rickopel iPhone algemeen 0 01-10-12 18:49
Kan je een brillendoekje over het ipad scherm doen? Ipad2fan iPad accessoires en onderdelen 6 12-09-12 18:10
Gebeld worden tijdens het luisteren van de ipodfunctie met koptelefoon RNMC iPhone algemeen 2 30-06-09 05:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.