iMessage werkt niet terwijl ik wel Viber en internet kan gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het probleem dat als ik iMessage op mijn iPhone 4 wilt gebruiken, ik de melding krijg: Bericht sturen niet mogelijk. Dit bericht kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage werkt niet terwijl ik wel Viber en internet kan gebruiken
Ik heb het probleem dat als ik iMessage op mijn iPhone 4 wilt gebruiken, ik de melding krijg:
Bericht sturen niet mogelijk. Dit bericht kan alleen worden verstuurd als iMessage is ingeschakeld. Ik heb iMessage ingeschakeld, en begrijp niet waarom ik deze melding krijg. iMessage heb ik al uit- en aangezet, iPhone opnieuw opgestart, Wi-Fi uit- en aangezet, router gereset, iMac ook gereset. Kan iemand mij helpen wat ik nog zou kunnen proberen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
goh ben dus niet de enige gelukkig vast storing ofzo
|
|
|||
|
|||
sinds hoelaat werkt het bij jou niet dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja precies, dat hoor ik ook net.
Dus is een algemeen probleem. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zit ook ket het probleem. Rommel. Ik wil mijj geld terug van die activeringssmsen elke keer!
|
|
|||
|
|||
heb iMessage ff uit en weer aan gezet kan ik niet meer iMessage activeren met me Apple id wel geactiveerd via 06 maar Apple id pakt ie niet
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt iMessage ook niet meer. En net zoals zoals zinloos aangeeft, ik kan iMessage niet meer activeren. Ook kan ik daar mijn telefoon niet meer selecteren als ontvanger. Maar 'gelukkig' ben ik niet de enige die dat probleem heeft. Hopelijk wordt het snel opgelost!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad kan simkaart niet meer lezen terwijl er wel een in zit | Nr777 | iPad algemeen | 7 | 06-02-12 21:51 |
kan mobiel internet niet gebruiken? | jderenette | iPhone algemeen | 10 | 01-01-12 19:13 |
Iphone 3G Telfort, bellen werkt niet Wi-Fi/internet wel | Schippertje | KPN | 2 | 29-03-11 15:52 |
iPhone 3G, 3G internet werkt niet, Wi-Fi wel? | Thommes | Wi-Fi | 38 | 02-12-10 22:42 |
Kan niet bellen, wel internet | StephenL | Orange | 6 | 07-12-08 12:55 |
|
|