iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [Iphone 5] Oordopjes en vertical houden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/128406-iphone-5-oordopjes-vertical-houden.html)

1BJK903 27-10-12 20:07

[Iphone 5] Oordopjes en vertical houden
 
Heren van het goede leven,

Heb eindelijk mijn Iphone 5 binnen en ben er zeer tevreden over op één punt na: hoe moet/kan ik m'n Iphone verticaal houden of ergens tegen aan zetten als ik m'n oordopjes erin heb gezet? Met de Iphone 4 was dit simpel: steek je oordopjes erin en hoppa, je kunt je telefoon zetten zoals je het wilt. Nu is dat helaas niet meer mogelijk en ben ik gedwongen de telefoon vast te houden omdat ik het nergens tegen aan kan zetten vanwege de plek van de headphone jack.

Is hier een oplossing voor en zo ja, welke? Tevens denk ik dat het gebruik van een dock i.c.m. oordopjes ook onmogelijk zal zijn. Dit is wel erg stom zo..

PS: de Iphoneclub app is niet beschikbaar voor de Iphone 5; klopt dit? En hoe kan ik multitouch gestures aanzetten?

kenneth12345 27-10-12 21:10

Als je hem toch niet gebruikt kan je hem evengoed omdraaien en op zen 'kop' zetten?

1BJK903 27-10-12 21:16

Wat bedoel je met "als je hem toch niet gebruikt"? Ik gebruik het wel, dat is het 'em ook...

Stel, je wilt Facetimen. Wat dan? Dan heb je sowieso geen goed beeld door de positie van de camera.

macleentje 28-10-12 07:18

Bluetooth headset gebruiken?

1BJK903 01-11-12 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macleentje (Bericht 845313)
Bluetooth headset gebruiken?

Voor de rest geen andere keuze?

RWK 02-11-12 01:08

Wat bedoel je nou precies? Als je muziek luistert kan je je iPhone toch net zo goed omgekeerd in je binnen/broek-zak stoppen?

En wat is er met facetime? Je zou je telefoon maar in de hand moeten houden als je aan het facetime bent. Bij mij is facetime op HD kwaliteit erg goed!

Er is trouwens geen dock beschikbaar voor de 5, maar als die komt zou je er 1 moeten uitvissen met een headphone jack aan de achterkant.

Wil je wat duidelijker zijn met je vraag? Of zelf logisch nadenken voordat je dit op een forum post?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2012 om 00:10 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 847920)
Wat bedoel je nou precies? Als je muziek luistert kan je je iPhone toch net zo goed omgekeerd in je binnen/broek-zak stoppen?

En wat is er met facetime? Je zou je telefoon maar in de hand moeten houden als je aan het facetime bent. Bij mij is facetime op HD kwaliteit erg goed!

Er is trouwens geen dock beschikbaar voor de 5, maar als die komt zou je er 1 moeten uitvissen met een headphone jack aan de achterkant.

Wil je wat duidelijker zijn met je vraag? Of zelf logisch nadenken voordat je dit op een forum post?

Om de iPC app te krijgen zou je eventueel iPhoneclub als webapp kunnen opslaan in je homescreen.

Ik heb de iPC app niet voor je kunnen vinden in de app store en multitask gestures zijn niet te doen op een iPhone 5.

1BJK903 02-11-12 11:46

Hoe duidelijker kan het nog zijn? Het is rete-irritant om steeds je telefoon in je hand vast te moeten handen als je je oordopjes in hebt én aan het Facetimen bent. Waarom? Omdat je je telefoon nergens verticaal-staand kunt zetten. Get it? Ik vroeg me af of daar iets op gevonden is.

Dymo 02-11-12 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1BJK903 (Bericht 848003)
Hoe duidelijker kan het nog zijn? Het is rete-irritant om steeds je telefoon in je hand vast te moeten handen als je je oordopjes in hebt én aan het Facetimen bent. Waarom? Omdat je je telefoon nergens verticaal-staand kunt zetten. Get it? Ik vroeg me af of daar iets op gevonden is.

Draait de facetime app niet gewoon mee als je hem op zn kop houdt? :O

1BJK903 03-11-12 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dymo (Bericht 848019)
Draait de facetime app niet gewoon mee als je hem op zn kop houdt? :O

Vast wel, maar het gebruik is niet echt "ergonomisch" :)

XIII 03-11-12 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1BJK903 (Bericht 848500)
Vast wel, maar het gebruik is niet echt "ergonomisch" :)

Ja, want want "filmt" de camera dan? Sta je dan nog wel goed in beeld?

(die staat immers op een andere plek als je je toestel omdraait)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.