//

iPhone 5 + bleutooth

iPhone 5 + bleutooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds kort te trotse eigenaar van een Iphone 5. Prachtig toestel, daar niet van, maar ik heb problemen met bleutooth. Ik kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-12, 10:17
Treze Treze is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard iPhone 5 + bleutooth

Hallo,

Ik ben sinds kort te trotse eigenaar van een Iphone 5. Prachtig toestel, daar niet van, maar ik heb problemen met bleutooth. Ik kan geen enkel apparaat pairen met mijn Iphone. Het is gelijk met wat. Met auto, met andere gsm van ander merk, zelfs met andere Iphone.
Op het internet is daar veel over te vinden, veel gebruikers die er problemen mee hebben.
Hoe zit het hier? Zijn er hier mensen met dezelfde problemen? Eventuele oplossingen? Want die zijn niet onmiddellijk terug te vinden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-12, 10:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Treze Bekijk bericht
Het is gelijk met wat. Met auto, met andere gsm van ander merk, zelfs met andere Iphone.
Met een carkit in de auto zou je moeten kunnen pairen.

Met andere mobiele telefoons of zelfs een andere iPhone kan je niet pairen omdat iOS de noodzakelijke Bluetooth profielen niet ondersteund.
  #3  
Oud 28-10-12, 11:08
Treze Treze is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Met andere mobiele telefoons of zelfs een andere iPhone kan je niet pairen omdat iOS de noodzakelijke Bluetooth profielen niet ondersteund.
Handig...
Komt daar verandering in in de toekomst? Of zal het zo blijven?
  #4  
Oud 28-10-12, 11:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Treze Bekijk bericht
Of zal het zo blijven?
Dat zal wel zo blijven
  #5  
Oud 28-10-12, 11:14
Treze Treze is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Dat zuigt wel moet ik zeggen...
Dus als ik een foto wil verzenden naar mijn vriendin die naast me zit, moet ik het ofwel via mail verzenden, ofwel opteren om een betalende mms te sturen?
Bluetooth is een techniek die al 15(?) jaar bestaat en toch wordt de functionaliteit van deze techniek niet ten volle benut.
  #6  
Oud 28-10-12, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Treze Bekijk bericht
Bluetooth is een techniek die al 15(?) jaar bestaat en toch wordt de functionaliteit van deze techniek niet ten volle benut.
Dat is misschien de reden

iOS ondersteund (bijna) alle Bluetooth profielen maar niet het OBEX profiel dat gebruikt wordt om gegevens van een apparaat naar een ander over te sturen.

Op een iPhone kan je dus, om veiligheidsredenen, geen gegevens die van God weet waar komen met Bluetooth op het apparaat zetten.

Het is zo en niet anders, helaas. Met een jailbreak lukt het misschien wel maar er is geen jailbreak voor de iPhone 5 en iOS 6.

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi en bleutooth iphone 3g sawacha Wi-Fi 19 23-09-11 22:18
bleutooth Iphone 4 tonki iPhone algemeen 3 01-08-11 17:25
Iphone 4 bleutooth conner iPhone algemeen 0 21-01-11 01:11
Iphone vindt via bleutooth headset niet ErwinKooijman iPhone accessoires en onderdelen 3 30-05-09 00:49
bleutooth iphone cilic Archief 3 04-10-08 19:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.