//

IOS6: pincode intoetsen kan niet onmiddellijk

IOS6: pincode intoetsen kan niet onmiddellijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Sinds de update naar IOS6 moet ik op mijn 3gs na het opstarten 10-15 seconden wachten voordat ik de pincode kan intoetsen om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-12, 10:48
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard IOS6: pincode intoetsen kan niet onmiddellijk

Beste leden,

Sinds de update naar IOS6 moet ik op mijn 3gs na het opstarten 10-15 seconden wachten voordat ik de pincode kan intoetsen om de telefoon te ontgrendelen. Daarvoor kan je tikken wat je wil, maar reageren de cijfers niet. Dit lijkt me een bug van IOS6. Voor de update kon ik direct intoetsen. Na de eerste keer intoetsen, kan ik bij een volgende vergrendeling wel direct intoetsen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-12, 11:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Had je dit eerst nooit?

Verbaasd mij. Ik moet consequent na reboot een seconde of 10,15 wachten totdat ik idd de pincode kan invoeren. Ook de animatie van de simpincode invoeren lagt bij mij enorm. Altijd. En dan zit ik nog op iOS 5

Heb je misschien een backup teruggezet, na de update van iOS 6? Daar zou het probleem vandaan kunnen komen. Maar ik zou zelf denken dat iOS 6 op een 3Gs de oorzaak is. Meestal vraagt elk nieuwe iOS release zwaardere eisen aan de hardware.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 kan niet update wegens pincode? MJR iPhone algemeen 0 22-06-12 19:30
Kan de pincode niet meer invoeren!!! jpmphone iPhone algemeen 4 16-03-12 12:12
Hoe kan ik gewoon een www intoetsen?? angelique131083 iPhone algemeen 2 28-11-11 14:41
Kan niet activeren omdat er een pincode op mijn simkaart zit iheijnekamp iPhone algemeen 7 25-06-10 22:25
OS 3.0: oproep onmiddellijk voicemail, geen spoor in logs koswo iPhone algemeen 4 07-07-09 03:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.