//

Iphone 4s: Soms verstaan ze mij niet als ik bel

Iphone 4s: Soms verstaan ze mij niet als ik bel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Omdat ik al meermaals merkte dat mensen mij niet konden horen als ik hen opbelden ben ik opzoek gegaan naar een 'oplossing'. Wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-12, 12:51
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard Iphone 4s: Soms verstaan ze mij niet als ik bel

Hallo allemaal,

Omdat ik al meermaals merkte dat mensen mij niet konden horen als ik hen opbelden ben ik opzoek gegaan naar een 'oplossing'.
Wat ik leesde op het internet was dat je een herstel kon doen van je Iphone.

Dus dat besloot ik dan ook te doen. Met als gevolg dat nu oa IOS6 op mij Iphone staat maar dat terzijde.

Nu is na het herstel mijn probleem blijkbaar nog altijd niet opgelost en ben ik eigenlijk van een goedkoper provider (Telenet) ten onrechte terug naar Proximus gegaan, omdat ik dacht dat dus het probleem bij Telenet lag en ze daar mij van het kaske naar de muur hebben gestuurd.

Nu is men vraag : Wie herkent dus het probleem van slecht hoorbaar voor andere mensen als je hen belt.
En wat is de oplossing?

Mijn Iphone is van juni 2012.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-12, 01:06
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Niemand dus...

Hebben we maar naar Apple gebeld en het toestel wordt opgehaald voor herstelling.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beller kan mij niet verstaan. meijererwin iPhone algemeen 3 30-03-12 02:20
Iphone 4, mensen kunnen mij niet horen als ik bel! stevenvdmeer iPhone algemeen 1 06-09-11 16:41
Als ik bel dan hoor ik niks, de ander hoort mij wel Bambi66 iPhone algemeen 2 08-08-11 14:29
als ik bel hoort niemand mij rojode05 iPhone algemeen 3 30-05-10 14:25
Andere mensen horen mij niet meer praten als ik bel. Marc-R iPhone algemeen 4 08-09-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.