iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/128670-muziek-slepen-itunes-bibliotheek-naar-iphone-gaat-niet-meer.html)

char991 31-10-12 17:29

Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer
 
Eerst kon ik altijd van de muziek die in mijn muziekbibliotheek stond gewoon wat nummers slepen naar mijn iphone zodat ze daar op stonden.
Als ik dat nu probeer krijg ik zo'n verbod tekentje. Ook kan ik niet via itunes liedjes van mijn iphone verwijderen. Ik kan er nu alleen maar muziek op krijgen om hem elke keer weer helemaal te gaan synchroniseren met mijn bibliotheek.

Hoe komt het dat ik niet meer kan slepen en wat moet ik doen waardoor dat weer kan?

Groetjes

bertoes 31-10-12 21:56

Ik heb ik absoluut geen last van, werkt perfect. Ik weet niet of dit met windows ook zo werkt maar op mijn macbook pro werkt het wel gewoon

Heikodejonge 27-12-15 22:26

Bij mij is het bijna van hetzelfde laken een pak: ik kan de iphone van mijn dochter niet voorzien van muziek. Als ik in iTunes op het symbool klik van aar iphone kan ik alleen kiezen voor 'configureren als nieuwe telefoon' of een kopie (terug)zetten van mijn eigen telefoon. Dat wil ik niet, ik wil gewoon handmatig wat muziek op haar iphone zetten......
Ik gebruik nu ongeveer 5 jaar appleproducten maar de laatste dagen lijken geteld...... zucht....... Net zoveel ergernissen als met windows (wel van een ander soort) voor 5 x zoveel geld. Dan is de keus niet moeilijk.......

Blazez 27-12-15 23:01

Ik heb eigenlijk altijd al een playlist aangemaakt voor mijn telefoon. Bij de telefoon heb ik aangegeven dat hij alles uit die playlist moet synchroniseren.
Als ik een album op mijn telefoon wil hebben, zet ik hem in die playlist. Bij synchroniseren wordt dan vanzelf het album erbij gezet (of verwijderd als ik hem uit de playlist gegooid heb).
Iets andere manier van werken, maar zo doe ik het altijd al en werkt (voor mij) prima.

Wallyİ 27-12-15 23:03

1. aan T-starter...Muziek op 'handmatig beheren' zetten...

2. Dan maak je toch gewoon voor je dochter een account aan op je Mac...

Zodoende kan je haar iPhone totaal onafhankelijk van de uwe configureren...

TouchMe 28-12-15 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heikodejonge (Bericht 1014626)
Bij mij is het bijna van hetzelfde laken een pak: ik kan de iphone van mijn dochter niet voorzien van muziek. Als ik in iTunes op het symbool klik van aar iphone kan ik alleen kiezen voor 'configureren als nieuwe telefoon' of een kopie (terug)zetten van mijn eigen telefoon. Dat wil ik niet, ik wil gewoon handmatig wat muziek op haar iphone zetten......
Ik gebruik nu ongeveer 5 jaar appleproducten maar de laatste dagen lijken geteld...... zucht....... Net zoveel ergernissen als met windows (wel van een ander soort) voor 5 x zoveel geld. Dan is de keus niet moeilijk.......

Die ergernissen noemen ze ook wel eens onwetendheid.;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.