iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Interne apparaatfout terugzetten reservekopie iOS 6.0.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/128765-interne-apparaatfout-terugzetten-reservekopie-ios-6-0-1-a.html)

rsnhakan 01-11-12 20:01

Interne apparaatfout terugzetten reservekopie iOS 6.0.1
 
Ik heb mijn iPhone 4S net herstelt en daarna wilde ik mijn reservekopie van iOS 6.0 terugzetten. Het wilt maar niet lukken. (ik heb dit via iTunes geprobeerd)

Ik krijg de melding dat er een interne apparaatfout is.

Iemand die raad weet?

PrittStift 01-11-12 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan (Bericht 847767)
Ik heb mijn iPhone 4S net herstelt en daarna wilde ik mijn reservekopie van iOS 6.0 terugzetten. Het wilt maar niet lukken. (ik heb dit via iTunes geprobeerd)

Ik krijg de melding dat er een interne apparaatfout is.

Iemand die raad weet?

Bij mij werkte het ooit: De pc of mac opnieuw op te starten, terwijl je de iphone aangesloten laat, iTunes opnieuw opstarten en kijken wat er dan gebeurd.

rsnhakan 01-11-12 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 847770)
Bij werkte het ooit: De pc of mac opnieuw op te starten, terwijl je de iphone aangesloten laat, iTunes opnieuw opstarten en kijken wat er dan gebeurd.

Zal het proberen! Bedankt voor je reactie!

Hij zet hem nu wel terug, maar mijn instellingen e.d. gaan niet mee! Terwijl ik echt voor het updaten een reserve kopie heb gemaakt.

PrittStift 01-11-12 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan (Bericht 847772)
Zal het proberen! Bedankt voor je reactie!

Hij zet hem nu wel terug, maar mijn instellingen e.d. gaan niet mee! Terwijl ik echt voor het updaten een reserve kopie heb gemaakt.

Kijk even dan of je die reserve kopie erin hebt staan, zoja, dan moet het na nog een herhaling wel lukken hoor.

rsnhakan 01-11-12 20:31

Had de verkeerde reservekopie teruggezet zag ik.

Heb mijn pc herstart. Weer dezelfde melding!

Herstellen lukt niet omdat iPhone is losgekoppeld. En daarna die interne apparaat fout melding.

Wat nu??

PrittStift 01-11-12 20:41

Probeer het even door een andere usb poort te gebruiken.

In iTunes de machtiging even uitschakelen en opnieuw machtigen wil ook wel eens helpen.

rsnhakan 01-11-12 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 847790)
Probeer het even door een andere usb poort te gebruiken.

In iTunes de machtiging even uitschakelen en opnieuw machtigen wil ook wel eens helpen.

Andere USB poort heb ik al eens geprobeerd. Machtiging ook.

PrittStift 01-11-12 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan (Bericht 847794)
Andere USB poort heb ik al eens geprobeerd. Machtiging ook.

Sorry dan weet ik het verder ook niet. Succes!

rsnhakan 01-11-12 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 847804)
Sorry dan weet ik het verder ook niet. Succes!

Ben nu mijn iCloud reserve kopie aan het terugzetten. Deze is van vanmorgen. (?) Jammer dat het zo moet, want dit gaat veel langer duren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2012 om 21:39 ----------

Het probleem zit hem in Windows 8 icm iTunes!!

PrittStift 01-11-12 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan (Bericht 847808)
Ben nu mijn iCloud reserve kopie aan het terugzetten. Deze is van vanmorgen. (?) Jammer dat het zo moet, want dit gaat veel langer duren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2012 om 21:39 ----------

Het probleem zit hem in Windows 8 icm iTunes!!

Het ging ook even om je melding in iTunes he.
Tja... zo zie je maar dat als je niet alle info hebt je ook niet alles zomaar kan oplossen, gelukkig dat het nu opgelost is, ook al duurt dit ietsje langer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.