//

Juist gebruik camera iPhone 5

Juist gebruik camera iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu een goede maand mijn iPhone 5 en ben meer dan tevreden..Hij kwam ook onbeschadigd uit de doos, dus mooi puntgaaf.. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-12, 21:21
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard Juist gebruik camera iPhone 5

Hallo,

Ik heb nu een goede maand mijn iPhone 5 en ben meer dan tevreden..Hij kwam ook onbeschadigd uit de doos, dus mooi puntgaaf..

Nu kan ik maar geen goede foto's maken met mijn iPhone 5..Ik weet dat de flitser niet goed reageert, maar dat is mijn probleem niet..Juist overdag en bij goed licht, krijg ik maar geen scherpe foto's? Ik maak veel foto's van mijn dochters, maar als zij ook maar een klein beetje bewegen, dan is de foto onscherp..Ik krijg alleen scherpe/mooie foto's van stilstaande objecten..

Moet ik hier gewoon aan wennen, of is er een instelling, wellicht een app die kan zorgen dat ik mooie foto's van mijn kinderen kan maken, als deze bijvoorbeeld aan het spelen zijn? Heeft te maken met focus?

Alvast bedankt voor de tips....
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-12, 00:36
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Ik denk dat je HDR functie hebt aan staan. Die functie zorgt ervoor dat er een paar foto's snel achter elkaar gemaakt worden. Onderbelicht, overbelicht en normaal. Vervolgens worden die foto's tot 1 foto 'gecomprimeerd' waardoor je veel betere kleurweergave krijgt.

Ik gok dat deze functie bij jouw aan staat. Indien je deze uitschakelt moet het beter zijn.
  #3  
Oud 02-11-12, 08:07
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorispeeters Bekijk bericht
Ik denk dat je HDR functie hebt aan staan. Die functie zorgt ervoor dat er een paar foto's snel achter elkaar gemaakt worden. Onderbelicht, overbelicht en normaal. Vervolgens worden die foto's tot 1 foto 'gecomprimeerd' waardoor je veel betere kleurweergave krijgt.

Ik gok dat deze functie bij jouw aan staat. Indien je deze uitschakelt moet het beter zijn.
Thanx voor de tip, maar deze staat helaas niet aan...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 niet juist martjee iPhone algemeen 3 24-09-10 12:03
iPad Camera Connection Kit part 2: gebruik jap74 iPad accessoires en onderdelen 9 04-08-10 00:10
Itunes van Iphone upgraden (of juist niet?) goofy17 Archief 1 07-08-09 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:31.