Iphone muziek bij startscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi,Als je iphone nog vergrendelt staat en je klikt 2x op je home knop komt het muziekscherm tevoorschijn bovenin, is er een mogelijkheid dat dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone muziek bij startscherm
Hoi,Als je iphone nog vergrendelt staat en je klikt 2x op je home knop komt het muziekscherm tevoorschijn bovenin, is er een mogelijkheid dat dit niet meer komt?Groetjes
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
??????????????????????
|
|
|||
|
|||
Zonder jailbreak is dat voor zover ik weet niet mogelijk, waarom wil je dit uitschakelen?
|
|
|||
|
|||
vind het irritant
|
|
|||
|
|||
Ruilen van telefoon? Mijn homebutton reageert zo slecht dat dubbel click bijna niet mogelijk is..
|
|
|||
|
|||
okeeee... leuk.
|
|
|||
|
|||
waarom zou je 2x drukken dan?
ik heb het heeeel soms dat ik dat krijg, terwijl ik het niet wil, maar verder nooit? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoezo????????????????????????????????????????
|
|
||||
|
||||
1 vraagteken is genoeg en daar maak je ook je punt mee, hier irriteer je mensen mee.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! | boschr | iPhone algemeen | 5 | 25-01-14 22:56 |
Geen geluid bij apps, wel bij muziek en viedeo's | WennBee | iPad algemeen | 5 | 28-03-12 19:37 |
Te veel icoontjes op startscherm iPhone... | gerre | iPhone algemeen | 7 | 24-02-08 21:09 |
|
|