//

Iphone 4 333 euro bij Mediamarkt ?

Iphone 4 333 euro bij Mediamarkt ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is toch wel fantastisch!! Weet iemand of dit klopt en kan iemand me vertellen waarom het alleen in bergen op zoom voor 333 euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-11-12, 23:41
mugo52 mugo52 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard Iphone 4 333 euro bij Mediamarkt ?

Dit is toch wel fantastisch!!
Weet iemand of dit klopt en kan iemand me vertellen waarom het alleen in bergen op zoom voor 333 euro te koop is?

Marktplaats.nl > Iphone 4 333 euro !!! Nieuw Bij Mediamarkt a.s 10 november - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2012 om 23:44 ----------

Iemand een idee ???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-12, 00:56
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Gezien de folder klopt het wel. Mediamarkt heeft vaak acties bij bepaalde filialen. Ik ken iemand die wou een beats pro hoofdtelefoon en heeft hem in een vestiging in de aanbieding gekocht voor veel minder dan de andere vestigingen. (hij is wel wekenlang elk foldertje van alle filialen afgegaan) maar heeft zon 150euro bespaart
  #3  
Oud 04-11-12, 17:19
Yashvin Yashvin is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

de prijs klopt, het is een dagaanbieding. Elk mediamarkt bepaalt hun eigen prijs/aanbieding. Heeft ook hun eigen flyer. Natuurlijk zijn er ook nationale flyers net als afgelopen week
Dus 10 november iphone 4 voor maar 333 euro, koopje!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad gekocht bij mediamarkt, hoe is de garantie geregeld? MauroDG iPad algemeen 14 14-09-13 00:04
Iphone 4s los kopen bij Mediamarkt? Exclusiivez iPhone algemeen 14 09-04-12 16:38
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt Sjonie Koopinformatie Nederland 3 03-02-11 15:37
Laagste prijs garantie bij mediamarkt? DaveD30 Koopinformatie Nederland 11 26-01-10 11:48
Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! mister@ iPhone accessoires en onderdelen 9 24-01-10 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.