//

iPhone 5 dode pixel/haar onder scherm/puntjes onder het witte glas/paarsachtige gloed

iPhone 5 dode pixel/haar onder scherm/puntjes onder het witte glas/paarsachtige gloed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 17-10-12 heb ik mijn witte iPhone 5 64 GB van tmobile ontvangen. Bij aankomst zag ik al een kaarsrecht haartje ónder het glas/scherm zitten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-12, 14:41
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard iPhone 5 dode pixel/haar onder scherm/puntjes onder het witte glas/paarsachtige gloed

Op 17-10-12 heb ik mijn witte iPhone 5 64 GB van tmobile ontvangen. Bij aankomst zag ik al een kaarsrecht haartje ónder het glas/scherm zitten van zo'n 3 mm, en onder ( dus niet op) het witte glas bij de homebutton zitten ook 2 verkleurde puntjes die niet goed meegespoten lijken maar daar kon ik nog mee leven al had ik er wel een beetje buikpijn van. Ook zag ik dat het scherm als ik bijv een film kijk/internet met veel zwarte achtergrond, het beeld ipv zwart paarsachtig is! Maar er zit nu ook een fel witte dode pixel aan de bovenkant van het scherm, die niet weggaat en zeer in het zicht zit en best irriteert tijdens het internetten/film kijken

Wat nu? Kan ik hem nu omruilen voor een ander exemplaar? Ik vind dit niet moeten kunnen na net 2 weken terwijl ik hem in die 2 weken nog geen 1,5 uur gebruikt heb en er zeeeeeeeer zuinig mee omspring en het haartje onder het scherm/dode pixel/verkleurde punten onder het witte glas/paarsachtige gloed NIET door het gebruik kan komen. Het is toch een toestel waar ik €450 voor heb bijbetaald, en daar mag je wel van verwachten dat het zowat perfect is en dan vind ik een dode pixel, paarsachtig scherm, haar onder het scherm, en verkleurde punten onder het witte glas toch wel erg zuur en niet kunnen.

Maar ik zit dus 19 dagen ná aankoop. Zou ik hem dan moeten opsturen ter reparatie of zouden ze hem omruilen? wegens mijn ziekenhuisopname niet eerder de kans en puf gehad om eerder terug te gaan/bellen.

T-mobile kan ik helaas pas morgen bereiken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-12, 15:03
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 Bekijk bericht
Op 17-10-12 heb ik mijn witte iPhone 5 64 GB van tmobile ontvangen. Bij aankomst zag ik al een kaarsrecht haartje ónder het glas/scherm zitten van zo'n 3 mm, en onder ( dus niet op) het witte glas bij de homebutton zitten ook 2 verkleurde puntjes die niet goed meegespoten lijken maar daar kon ik nog mee leven al had ik er wel een beetje buikpijn van. Ook zag ik dat het scherm als ik bijv een film kijk/internet met veel zwarte achtergrond, het beeld ipv zwart paarsachtig is! Maar er zit nu ook een fel witte dode pixel aan de bovenkant van het scherm, die niet weggaat en zeer in het zicht zit en best irriteert tijdens het internetten/film kijken

Wat nu? Kan ik hem nu omruilen voor een ander exemplaar? Ik vind dit niet moeten kunnen na net 2 weken terwijl ik hem in die 2 weken nog geen 1,5 uur gebruikt heb en er zeeeeeeeer zuinig mee omspring en het haartje onder het scherm/dode pixel/verkleurde punten onder het witte glas/paarsachtige gloed NIET door het gebruik kan komen. Het is toch een toestel waar ik €450 voor heb bijbetaald, en daar mag je wel van verwachten dat het zowat perfect is en dan vind ik een dode pixel, paarsachtig scherm, haar onder het scherm, en verkleurde punten onder het witte glas toch wel erg zuur en niet kunnen.

Maar ik zit dus 19 dagen ná aankoop. Zou ik hem dan moeten opsturen ter reparatie of zouden ze hem omruilen? wegens mijn ziekenhuisopname niet eerder de kans en puf gehad om eerder terug te gaan/bellen.

T-mobile kan ik helaas pas morgen bereiken.
Je kan je problemen voorleggen. Ze zullen je dan een refurbished toestel terug geven omdat je 8 dagen te tijd hebt te vertellen of je product goed is of niet. Als je niks zegt gaan zij ervan uit dat het in orde is..
  #3  
Oud 04-11-12, 15:04
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Je kan je problemen voorleggen. Ze zullen je dan een refurbished toestel terug geven omdat je 8 dagen te tijd hebt te vertellen of je product goed is of niet. Als je niks zegt gaan zij ervan uit dat het in orde is..
Ja, maar ook als je in het ziekenhuis hebt gelegen en wel wat anders aan je hoofd had? het laatste waar ik toen aan dacht was wel m'n iphone..

Volgens apple heb je normaal trouwens 14 dagen omruilgarantie.

Ik ben bang dat ze hem gewoon op gaan sturen en het een wekenlange garantiekwestie word..
  #4  
Oud 04-11-12, 15:17
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 Bekijk bericht
Ja, maar ook als je in het ziekenhuis hebt gelegen en wel wat anders aan je hoofd had? het laatste waar ik toen aan dacht was wel m'n iphone..

Volgens apple heb je normaal trouwens 14 dagen omruilgarantie.

Ik ben bang dat ze hem gewoon op gaan sturen en het een wekenlange garantiekwestie word..
Volgens Apple ja, dus in de Apple Store. Als jij t-mobile verteld dat je in het ziekenhuis gelegen hebt en dat kunt aantonen dan moet jij eens even bellen en kijken wat hun reactie is. Erg vervelend dat je in het ziekenhuis gelegen hebt, en als T-mobile niet mee wilt werken dan kan je gewoon naar de Apple Store in Amsterdam gaan. Zij ruilen hem gewoon om met een nieuwe.

De problemen wat jij hebt met je iPhone is natuurlijk abnormaal! Bij T-mobile is het 8 dagen!

Als ze het toestel op voorraad hebben ruilen ze hem per direct om, dat ging ook zo bij me 4S. Of je zou alles eerst moeten opsturen naar T-mobile en vervolgens komt een koerier een nieuwe toestel bij je afleveren.

Bel ze maandag eens op, en wees hard en duidelijk en laat je niet meeslepen door hun praatjes.
  #5  
Oud 04-11-12, 17:50
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Inmiddels goed gekeken en het gaat maar liefst om 2 witte zeer helder oplichtende pixels. 1 ter hoogte van de rechterbovenhoek, en 1 in de rechteronderkant..

Morgenvroeg eerst even tmobile bellen wat zij voor me kunnen betekenen en als dat niet lukt, dan maar applecare proberen..
Naar de store in Amsterdam gaan is voor mij helaas geen optie. Is 2 uur rijden van mijn woonplaats en ben hoogzwanger op het moment..
  #6  
Oud 05-11-12, 08:24
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

zojuist tmobile gebeld en ze ruilen hem binnen 3 dagen om. wel zij ze erbij dat het om een ZGAN toestel ging, refurbished neem ik aan? zijn er nu al refurbished iphone 5's?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte puntjes in scherm iPhone 4 ruudcnl iPhone algemeen 6 18-09-13 17:03
Stof onder het Iphone Scherm/Glas Relaxman93 iPhone algemeen 156 11-03-11 15:27
scherm verticale streep en witte balk onder arnoldve iPhone algemeen 9 30-09-09 12:42
Luchtbelletjes onder het glas? flipjevandejam iPhone algemeen 1 12-08-09 20:34
Rare rondjes onder het glas oll iPhone algemeen 5 30-01-08 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.