//

iPhone 5 herstart steeds uit zichzelf

iPhone 5 herstart steeds uit zichzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 randomly reboots een paar keer per dag. Lees op macrumors dat er meer mensen zijn met deze klachten. Heb dit trouwens ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-12, 10:34
kheowkul kheowkul is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard iPhone 5 herstart steeds uit zichzelf

Mijn iPhone 5 randomly reboots een paar keer per dag. Lees op macrumors dat er meer mensen zijn met deze klachten. Heb dit trouwens ook op mijn iPad 2 en iPhone 4s sinds iOS 6. Heb al 'restore as new' gedaan maar mag helaas niet baten. Zijn er anderen dit dit ook hebben?

Twijfel of het een software bug is of een hardware failure, lijkt namelijk wel een kernel panic want in het scherm komen rare strepen en dan reboot ie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-12, 10:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kheowkul Bekijk bericht
Twijfel of het een software bug is of een hardware failure, lijkt namelijk wel een kernel panic want in het scherm komen rare strepen en dan reboot ie.
Als het een Kernel Panic is dan kan je de crash reports in Diagnostics zien (panic.plist).
  #3  
Oud 05-11-12, 10:47
kheowkul kheowkul is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als het een Kernel Panic is dan kan je de crash reports in Diagnostics zien (panic.plist).
Bedankt voor de feedback. Lijkt inderdaad een kernel panic volgends de reports.

iPhone omruilen dus?

  #4  
Oud 05-11-12, 11:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat ziet er niet gezond uit

Sluit de iPhone aan iTunes aan en laat het ding synchroniseren. De crash reports staan nu in de OS X Console onder ~/Library/Logs -> Crash Reporter.

Druk de crash reports af en neem die mee als je de iPhone gaat omruilen. Als je Kernel Panic crash reports voorlegt heeft de verkoper nog heel weinig tegenargumenten

Bij een iPhone zonder jailbreak duiden Kernel Panics meestal op een hardware defect.

Succes gewenst
  #5  
Oud 07-11-12, 15:37
kheowkul kheowkul is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat ziet er niet gezond uit

Sluit de iPhone aan iTunes aan en laat het ding synchroniseren. De crash reports staan nu in de OS X Console onder ~/Library/Logs -> Crash Reporter.

Druk de crash reports af en neem die mee als je de iPhone gaat omruilen. Als je Kernel Panic crash reports voorlegt heeft de verkoper nog heel weinig tegenargumenten

Bij een iPhone zonder jailbreak duiden Kernel Panics meestal op een hardware defect.

Succes gewenst
Bedankt voor je terugkoppeling. Heb t-mobile webcare screenshots gemaild van de crash logs. Wordt nog teruggebeld over het omruilen...
  #6  
Oud 08-11-12, 11:55
kheowkul kheowkul is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

iPhone is DOA (death-on-arrival) verklaard. Wordt een nieuwe besteld die ik bij levering kan omruilen. Wel netjes afgehandeld door T-mobile.
  #7  
Oud 09-12-12, 01:00
momo59 momo59 is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 22
Standaard

heb sinds kort hetzelfde probleem met mijn tweede (!) iPhone 5. De eerste heb ik gelukkig na 4 dagen kunnen omruilen. De tweede iPhone 5 heb ik nu anderhalve maand, maar sinds vorige week sluit hij ineens af; de eerste keer dat dat gebeurde ben ik een kwartier bezig geweest om hem eindelijk aan te krijgen. Nu start hij soms 2 keer op een dag of soms een keer de de 2 dagen af. De lijst met panic.plist wordt steeds langer. Zal denk ik maandag eens met t-Mobile gaan overleggen. Vraagje: hoe lang had jij je iPhone al? Hoop tenminste niet dat mijn iPhone van anderhalve maand oud nu ter reparatie wordt aangeboden.
  #8  
Oud 09-12-12, 18:53
kheowkul kheowkul is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Heb 3 iphones gehad met dezelfde problemen. Herstarten gebeurde binnen enkele dagen, maar soms enkele dagen ook niet. Uiteindelijk bij mijn 3e iphone weer dezelfde problemen en toen t-mobile gebeld.

Uiteindelijk stelde ze voor om de simkaart te wisselen. Leek me een vreemde oplossing maar sinds ik een nieuwe simkaart heb, is de telefoon niet uitgevallen.

Hoop dat t-mobile een beetje wil meewerken. Ter bewijs heb ik de screenshots van de kernel panics gestuurd naar de webcare.
  #9  
Oud 12-12-12, 21:09
momo59 momo59 is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 22
Standaard

Had gehoopt dat problemen vanzelf zouden verdwijnen, maar helaas vanmiddag weer een spontane herstart en een nieuw panic.plist melding. Dus toch maar T-mobile gebeld; omdat het toestel nu anderhalve maand oud is, kon ik alleen kiezen tussen reparatie (toestel dan minimaal 10 dagen kwijt) of vervanging door een tweedehandse iPhone. Het zou een nieuwe iPhone zijn die door iemand uit de verpakking was gehaald en teruggegeven omdat het een zwarte in plaats van een witte zou zijn geweest, waardoor het toestel niet meer als nieuw afgeleverd kan worden. Ik weet niet of dat waar is, maar ik denk niet dat het veel zal uitmaken. Of mijn toestel wordt gerepareerd of ik krijg een nieuw of gerepareerd toestel daarvoor in de plaats. Heb gekozen voor omruiling naar een ander toestel. Hoop maar dat 3 keer scheepsrecht is en dat ik straks eindelijk eens van mijn iPhone 5 kan genieten. Heb bijna spijt dat ik mijn 4 heb ingeruild.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone valt uit en herstart om de 5 minuten RobinDeMesmaeker iPhone algemeen 4 25-07-13 14:01
Iphone herstart uit zichzelf mirr iPhone algemeen 3 07-12-11 19:44
iPhone 3G S Belt uit zichzelf Impulsief iPhone algemeen 11 05-04-11 19:42
iPhone zet zichzelf uit S¡mon iPhone algemeen 8 27-11-09 00:12
iPhone herstart steeds berndvp Archief 1 04-01-09 23:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.