iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ontvanger hoort mij niet (iPhone5) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/129086-ontvanger-hoort-niet-iphone5.html)

WhyNotCallMeRo 05-11-12 23:36

Ontvanger hoort mij niet (iPhone5)
 
Hallo,

ik hoop op een oplossing dus ......

Wanneer ik bel kan men niets horen wat ik zeg. Ik hoor ze wel als ik bel.
Met facetime geen problemen en ook niet via de luidspreker...

Weet iemand wat meer?

Ik heb de iPhone5-64GB

Urbanfoto 06-11-12 21:39

Had ik ook bij de iphone 4s.
Apple gebeld ze zijn hem komen ophalen gisteren en 1 van de dagen komen ze een andere leveren.

Nick Jackelson 07-11-12 15:55

Dit is blijkbaar helaas een regelmatig voorkomend probleem. Het vreemde is dat het problem niet in de hardware te zoeken is (want dan zou de dictafoon niet werken) maar dat het met een factory rest ook niet op te lossen is. Ik zelf met dit euvel te maken gehad (iphone 4, 16GB), toestel werd vervolgens door Apple vervangen door refurb. Je zult dus contact op moeten nemen met apple. Succes.

Urbanfoto 07-11-12 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick Jackelson (Bericht 850392)
Dit is blijkbaar helaas een regelmatig voorkomend probleem. Het vreemde is dat het problem niet in de hardware te zoeken is (want dan zou de dictafoon niet werken) maar dat het met een factory rest ook niet op te lossen is. Ik zelf met dit euvel te maken gehad (iphone 4, 16GB), toestel werd vervolgens door Apple vervangen door refurb. Je zult dus contact op moeten nemen met apple. Succes.

Idd en hun service is geweldig snel! Maandag hebben ze mijn kapotte 4s komen ophalen en vandaag heb ik een totaal nieuwe ontvangen en raar maar waar loopt mijn garantie van vandaag tot 2013 terwijl er op de papieren bij de nieuwe staat dat het zou zijn tot de dag van aankoop, van de 'oude' iphone.

Yilmaz81 07-11-12 20:25

Als je een hoes/case gebruikt, probeer eens zonder.
Ik heb 2 hoesjes en allebij zijn ze niet goed, bedekken de microfoon.
Hoesjes komen van phonehouse en amac.

WhyNotCallMeRo 22-11-12 00:08

Slotje graag...

Mijn 5e exemplaar was eindelijk okidoki

Roos79 22-11-12 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 850413)
Idd en hun service is geweldig snel! Maandag hebben ze mijn kapotte 4s komen ophalen en vandaag heb ik een totaal nieuwe ontvangen en raar maar waar loopt mijn garantie van vandaag tot 2013 terwijl er op de papieren bij de nieuwe staat dat het zou zijn tot de dag van aankoop, van de 'oude' iphone.

Hij valt onder de garantie van je gekochte toestel (dus de data dat je je eerste 4s kocht)
Het is een vervangend exemplaar voor die je had er verandert daar niks aan dus.

Funstic 14-01-13 22:12

Nu vraag ik mij af, ik heb dit probleem ook alleen de garantie is verlopen. Hoe verloopt dit dan?

suzuki2002 15-01-13 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick Jackelson (Bericht 850392)
Dit is blijkbaar helaas een regelmatig voorkomend probleem. Het vreemde is dat het problem niet in de hardware te zoeken is (want dan zou de dictafoon niet werken) maar dat het met een factory rest ook niet op te lossen is. Ik zelf met dit euvel te maken gehad (iphone 4, 16GB), toestel werd vervolgens door Apple vervangen door refurb. Je zult dus contact op moeten nemen met apple. Succes.


Dit is niet correct .
Kan heel goed aan de audio ic liggen , dictafoon blijft dan gewoon werken

RWK 16-01-13 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Funstic (Bericht 868555)
Nu vraag ik mij af, ik heb dit probleem ook alleen de garantie is verlopen. Hoe verloopt dit dan?

Als je nog je aankoopbon hebt van je toestel, aanspraak maken op de garantie bij de verkooppunt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.