//

Nieuwe iPhone extreem data gebruik?!

Nieuwe iPhone extreem data gebruik?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vanmiddag mijn iPhone 5 mogen ontvangen. Nu heb ik net via iTunes al mijn apps erop gezet (geconfigureerd als nieuwe iPhone). Ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-12, 18:08
maikel18 maikel18 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 27
Standaard Nieuwe iPhone extreem data gebruik?!

Hallo,

Ik heb vanmiddag mijn iPhone 5 mogen ontvangen.

Nu heb ik net via iTunes al mijn apps erop gezet (geconfigureerd als nieuwe iPhone).

Ook zat hier een datamanager bij. Hierna ben ik gaan eten en toen ik terug kwam had ik 1.1 gb data verbruikt ?!?!

Welliswaar over Wi-Fi maar dit gaat ook via 3g neem ik aan als ik van huis weg ga?

Ik heb wel meer topics gelezen maar hier staat allemaal dat het na een nieuwe configuratie allemaal goed is... Maar ik heb mijne net nieuw dus dat kan niet.

Wat kan dit zijn?

Gr,

Maikel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
data van nieuwe in oude iPhone da Prutser iPhone algemeen 8 26-04-12 22:18
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone Frankkk iPhone algemeen 3 23-03-12 17:12
Data blijft oplopen zonder gebruik??? jorisposma Odido (T-Mobile) 2 18-03-11 15:52
no data available bij gebruik Roqy bluetooth ABKtje iPhone Navigatie 4 08-01-10 15:22
Betalen voor data ondanks geen gebruik debz iPhone algemeen 3 17-07-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.