Speakers iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van de iPhone 5. Als ik naar de onderkant van de iPhone kijk zie ik 2 speakertjes zitten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Speakers iPhone 5
Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van de iPhone 5.
Als ik naar de onderkant van de iPhone kijk zie ik 2 speakertjes zitten. Als ik de standaard muziek App open en een liedje afspeel komt er alleen uit het rechter speakertje geluid. Ik meen ergens gelezen te hebben dat allebei de speakers het zouden moeten doen.. Zou iemand die ook in het bezit is van de iPhone 5 dit eens kunnen testen? Even je duim op de rechterspeaker houden dan hoor je het snel genoeg. Ik ben benieuwd..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De een is een speaker, de ander is een microfoon.
Alleen de iPad mini heeft 2speakers. Doe even de zoekfunctie raadplegen, |
|
|||
|
|||
Klopt, heb ook bij die van mijne getest iphone 5 16gb wit hoor alleen geluid van de rechter speaker, de linker is microfoon
|
|
|||
|
|||
Dank u voor het testen,ik ben weer gerust
|
|
|||
|
|||
Dus scheint normaal te zijn
|
|
||||
|
||||
En omdat dit al meerdere keren aan bod is gekomen gaat dit topic dicht.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone speakers? | farhaa | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-07-11 10:47 |
iphone vier speakers! | muzikjunkie | iPhone algemeen | 2 | 23-12-10 21:22 |
Muziek: iphone speakers | gillio04 | Muziek, foto & video | 6 | 04-12-10 12:44 |
Speakers aansluiten op iPhone | mvveelen | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 12-10-10 23:44 |
Mini iPhone speakers! | dedafmonteur | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 18-08-08 23:06 |
|
|