Ios 6.0.1 neemt geheugen in(nog niet geinstalleerd) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn iphone 4 draait nog op ios 5.1.1 en ik ben niet van plan om te updaten naar 6.0.1. Bij mijn instellingen > software ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 6.0.1 neemt geheugen in(nog niet geinstalleerd)
Hallo, mijn iphone 4 draait nog op ios 5.1.1 en ik ben niet van plan om te updaten naar 6.0.1. Bij mijn instellingen > software update, staat er dat de ios 6.0.1 al is gedownload op mijn telefoon maar nog niet is geinstalleerd. Nou neem dit ongeveer 1 GB in deze update op mijn telefoon (ookal is hij niet geinstalleerd). En me iphone heeft ook maar 8gb geheugen dus dit is wel een probleem..
Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ios 6.0.1 installeren... het is gedownload, dus waar moet hij er anders mee naartoe dan hem op je iPhone op te slaan?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft hij een jailbreak en is hij vandaar van plan niet te updaten.
Kan je niet ergens iets vinden over de /root folder waar dit bestand zich in bevind of een andere bestandsmap in de iPhone (iemand help?).
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan gewoon weg gooien |
|
||||
|
||||
Moet je dan niet de precieze grootte van het bestand aangeven..?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Anders zoeken met bijv. *.ipsw
Weet niet of dat werkt? |
|
||||
|
||||
Klopt! Was ik even vergeten dat dat ook kon..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik reageerde op dit bericht: Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ook goed
Maar als de TS in tegenstelling tot wat in zijn profiel staat toch iOS 5.1.1 gebruikt (openingspost!) met een jailbreak dan kan hij geen OTA update downloaden. Misschien moet de TS nu zelf maar eens schrijven welke configuratie hij gebruikt. |
|
||||
|
||||
Nee maar wel downloaden? (of niet!?)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hij reageert nu niet dus we kunnen dus niet met 100% zekerheid zeggen dat het wel/niet mogelijk is.
|
|
|||
|
|||
Sorry voor mijn afwezigheid.
Ik moet me profiel nog bijwerken ja want ik draai 5.1.1 op me iphone ipv ios6. En hij is niet gejailbreakt.. Tot nu toe bedankt voor alle reacties! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zoals ik al vreesde en Timosha nu beaamt (die kent er meer van dan ik) kunnen we verder niet helpen. succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: IOS 5.01 geinstalleerd, apps en muziek krijg ik niet terug op Iphone | danielle1001 | iTunes | 6 | 16-01-12 21:11 |
Windows: iOS 4.3 word niet geïnstalleerd op mijn iPod 3 | digidogs | iTunes | 1 | 13-03-11 01:51 |
Geheugen nog beschikbaar na demontage | mvd1968 | iPhone algemeen | 0 | 23-04-10 18:49 |
|
|