Voorkant/ scherm van mijn iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4s. Heb vandaag mijn backcover vervangen omdat deze niet meer mooi was veel krassen etc. Nu vroeg ik me af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorkant/ scherm van mijn iphone 4s
Ik heb een iphone 4s. Heb vandaag mijn backcover vervangen omdat deze niet meer mooi was veel krassen etc.
Nu vroeg ik me af of ik ook mijn voorkant vervangen. Zit er voor je lcd scherm nog een apart glazen scherm of moet ik alles dan vervangen om weer een blinkend scherm te krijgen. Alvast bedankt, Marc-Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De voorkant is één geheel en is lang niet zo envoudig te vervangen als de achterkant..
|
|
|||
|
|||
Bij de iPhone 5 zijn het glas en het touch gedeelte geïntegreerd. Bij de 4s is dit niet zo. Volgens mij is het mogelijk om het te vervangen. Maar makkelijk zal dat idd niet zijn.
|
|
|||
|
|||
Dat klopt maar het is echt geen leuke klus om de digitizer en lcd los te krijgen van de voorkant.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Balkje op Iphone 4S voorkant | ronaldbosvelt | iPhone algemeen | 4 | 09-12-11 15:54 |
Iphone 4 Voorkant glas kapot! | Qasim | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 29-11-11 09:11 |
iPhone scherm gebarsten (voorkant) | kal_el | Orange | 13 | 09-04-11 18:50 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
Deel van mijn SCHERM SOMS DEFECT | Xavi_@ | iPhone algemeen | 2 | 20-09-08 19:17 |
|
|