//

iPhone 5 simlockvrij kopen.

iPhone 5 simlockvrij kopen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ben sinds een paar weken op zoek naar een vervanger van m'n oude trouwe 3GS (batterij snel leeg, per ongeluk geupdate naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-12, 22:57
Tom0604 Tom0604 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 simlockvrij kopen.

Hoi allemaal,

Ik ben sinds een paar weken op zoek naar een vervanger van m'n oude trouwe 3GS (batterij snel leeg, per ongeluk geupdate naar 6.0.1).
Overwogen om een S3 te halen maar android ligt mij niet zo.
Dus kwam natuurlijk weer uit op een iPhone, natuurlijk de nieuwe 5.
Maar natuurlijk overal wachttijden van 3 tot 8 weken, nu mijn 3GS steeds meer uit gaat vallen en de batterij snel leeg gaat heb ik snel een nieuwe nodig..

Bij de Apple store bestellen en een dag erna ophalen werkt ook niet echt en als je ze belt dan geven ze makkelijk het antwoord; 'blijven proberen'. Al 3 keer gebeld en steeds hetzelfde.
En kan er niet vrijblijvend naar toe i.v.m. de afstand (Woon in Spijkenisse).

Dus weet iemand nog misschien een webstore of een winkel waar ze een zwarte iPhone 5 (maakt niet uit qua geheugen) op voorraad hebben liggen? of waar de wachttijd maar een weekje is bijvoorbeeld.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-12, 23:04
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Levertijd van een week bij iphone 5 heeft geen enkel webshop, enige manier om snel te bemachtigen is marktplaats, speuders, enz..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2012 om 23:05 ----------

snelste webshop apple store, wachttijd 3-4 weken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 5 kopen in Hongkong Simlockvrij ? iphone1997 Koopinformatie Rest van de wereld 0 28-09-12 16:08
iPhone 4: Iphone 4s simlockvrij kopen in winkel?? bas-panneman Unlock 4 29-11-11 07:47
iPhone 4 kopen simlockvrij en echt nieuw BuggNL Koopinformatie Nederland 2 17-12-10 20:08
Iphone simlockvrij of met abbo kopen Woutair Overige providers Nederland 5 11-09-09 18:53
waar iphone 3gs simlockvrij kopen? sh4dy Archief 2 09-08-09 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.