//

Apple Id wijzigen en iCloud

Apple Id wijzigen en iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik moet mijn apple-id wijzigen omdat het emailadres hiervan binnenkort niet meer bestaat. Het wijzigen van m'n apple-id gaat op zich goed maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-12, 17:25
bibih bibih is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard Apple Id wijzigen en iCloud

Hallo,

Ik moet mijn apple-id wijzigen omdat het emailadres hiervan binnenkort niet meer bestaat. Het wijzigen van m'n apple-id gaat op zich goed maar ik heb een probleem met m'n iCloud. Ik kan op m'n iPhone m'n account voor iCloud niet wijzigen. Hier staat nog steeds m'n oude emailadres. Nu las ik ergens dat ik dan m'n iCloud account op m'n iPhone moet verwijderen en een nieuwe moet aanmaken. Maar als ik hem wil verwijderen, dan zegt hij dat hij ook al m'n foto's van m'n iPhone gaat verwijderen. En dat wil ik natuurlijk niet.

Wat is nou de juiste manier om dit voor elkaar te krijgen zonder dat ik van alles kwijt raak?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-12, 19:47
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibih Bekijk bericht
Hallo,

Ik moet mijn apple-id wijzigen omdat het emailadres hiervan binnenkort niet meer bestaat. Het wijzigen van m'n apple-id gaat op zich goed maar ik heb een probleem met m'n iCloud. Ik kan op m'n iPhone m'n account voor iCloud niet wijzigen. Hier staat nog steeds m'n oude emailadres. Nu las ik ergens dat ik dan m'n iCloud account op m'n iPhone moet verwijderen en een nieuwe moet aanmaken. Maar als ik hem wil verwijderen, dan zegt hij dat hij ook al m'n foto's van m'n iPhone gaat verwijderen. En dat wil ik natuurlijk niet.

Wat is nou de juiste manier om dit voor elkaar te krijgen zonder dat ik van alles kwijt raak?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
de foto's worden van iCloud verwijderd, maar het lijkt me logisch dat ze dan nog gewoon op de filmrol staan, of ben ik verkeerd?
  #3  
Oud 12-11-12, 18:37
bibih bibih is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

De melding die hij geeft is dat hij de foto's van m'n iPhone gaat verwijderen. Dus als ik het goed begrijp, zijn ze dan dus weg uit m'n filmrol.

En omdat ik een ander iCloud-id krijg, ben ik bang dat ik ze dan dus ook niet meer terug krijg. Als hij ze alleen uit de iCloud zou verwijderen, zou ik er geen probleem mee hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud Account wijzigen scoop1 iCloud 5 30-01-13 22:48
Waarom kan ik het apple id van icloud niet wijzigen? 1997giorgio1 iPad algemeen 5 20-10-12 15:23
Hoe Apple id wijzigen op iPhone voor iCloud & Probleem photostream Henk Arie iCloud 8 14-10-12 17:55
Login naam wijzigen Op iPad in iCloud Elswest iPad algemeen 1 13-03-12 10:31
Loginnaam iCloud op iPhone wijzigen ederkel iCloud 3 04-03-12 08:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.