//

kan Apple Id niet inloggen vanwege Cookie probleem

kan Apple Id niet inloggen vanwege Cookie probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst bedankt dat jullie de tijd en moeite nemen om me te helpen, dat waardeer ik zeer. Ik heb sinds vandaag een iPhone 4 in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-12, 20:32
fsleeking fsleeking is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard kan Apple Id niet inloggen vanwege Cookie probleem

Allereerst bedankt dat jullie de tijd en moeite nemen om me te helpen, dat waardeer ik zeer.

Ik heb sinds vandaag een iPhone 4 in mijn bezit, hiervoor nog nooit een iPhone gehad, dus ben niet helemaal op de hoogte van het apparaat.

Ik wil graag apps downloaden, maar dit lukt me niet. Als ik naar de AppStore ga en een App wil downloaden dn moet ik inloggen bij mijn Apple ID. Dit doe ik, ik heb een net aangemaakte, geactiveerde Apple Id. Als ik mijn username en wachtwoord intoets krijg ik de melding: 'Deze Apple ID is nog niet gebruikt in de iTunes Store.'. Vervolgens moet ik op bekijk klikken en krijg ik de volgende melding:

U moet cookies inschakelen om verder te gaan. Er wordt uitgelegd waar ik dat kan doen: Instellingen -> Safari - > tik accepteer cookies en selecteer 'van bezochte'.

Maar het rare is, is dat deze instelling al op 'van bezochte' staat. Ik kan dus niet inloggen. Ik heb al enkele dingen geprobeerd zoals alle cookies verwijderd, etc. Niks helpt tot nu toe.

Kan iemand me hiermee helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-12, 21:32
Mar10e13 Mar10e13 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Hoihoi,
Dit probleem had ik vandaag ook met een iPhone.
- Heb de telefoon uitgezet, hielp niet.
- "Stel opnieuw in" -> "Wis alle inhoud en instellingen" -> hielp ook niet.
- Geprobeerd in te loggen via Instellingen -> Appstore -> inloggen -> hielp ook niet.
- Instellingen -> Wi-Fi -> verbinding -> "vergeet dit netwerk" -> hielp ook niet.

Na verloop van tijd lukte het ineens wel. Maar hoe en waarom daar ben ik nog steeds niet achter... Hoop dat het bij jou ook vanzelf over gaat....
  #3  
Oud 12-11-12, 22:11
fsleeking fsleeking is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

nou, ik heb na je reactie meteen even geprobeerd en jahoor, bij mij doet ie het nu opeens ook!

dank je!
  #4  
Oud 12-11-12, 22:13
Mar10e13 Mar10e13 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Mooi!!!
Veel plezier met je iPhone 4.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet inloggen via iPhone op Apple ID Juanclaro iPhone algemeen 0 24-09-12 10:31
Kan niet inloggen op Tweetdeck Marc1969 iPhone Apps 2 21-06-10 12:01
Windows: Ik kan niet inloggen in iTunes Poserman iTunes 0 31-10-08 18:00
kan niet inloggen OpenSSH sic139 Archief 2 24-03-08 14:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.