//

"Slapende" agenda

"Slapende" agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds de update naar iOS6 het volgende probleem op zowel mijn 4s en mijn iPad2: Agenda items zijn niet altijd zichtbaar in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-12, 22:38
Typ1 Typ1 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Veluwe
Berichten: 85
Standaard "Slapende" agenda

Hallo,

Ik heb sinds de update naar iOS6 het volgende probleem op zowel mijn 4s en mijn iPad2:

Agenda items zijn niet altijd zichtbaar in het berichtencentrum, stel.
Ik zet nu voor komende dinsdag en woensdag afspraken in mijn agenda.

Normaal gesproken zou de afspraak van dinsdag 24u, dus morgen zichtbaar zijn in het berichtencentrum.

Dat is dus niet het geval. Als ik morgen nou een wijziging in de agenda zou maken, een nieuwe afspraak, (op maandag of dinsdag maakt niet uit) en ik kijk dan in het berichtencentrum, dan staat zowel de nieuw afspraak als de oude afspraak op dinsdag netjes in het berichtencentrum.

De extra gemaakte afspraak kan ik nu gewoon wissen, de oude blijft staan in het berichtencentrum. Totdat deze afspraak is verlopen.
Normaal zou dan in het berichtencentrum de afspraak van woensdag komen. Je raadt het misschien, dit is niet het geval.

Totdat ik weer een wijziging maak is deze afspraak niet zichtbaar.

Ik ben al een keer of wat met de instellingen aan het stoeien geweest, maar ik kom er niet uit en vindt het best lastig dat de agenda "slaapt".

Wie heeft een idee waar dit aan ligt?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-12, 10:20
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Over welke soort agenda praten we. Er zijn met iOS 6.0.1 problemen met de GMail agenda.
  #3  
Oud 12-11-12, 10:39
Typ1 Typ1 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Veluwe
Berichten: 85
Standaard

Ik gebruik de standaard agenda.
  #4  
Oud 12-11-12, 11:04
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Ik heb, als ik de agenda open, ook helemaal geen afspraken staan maar als ik even een maand voor- of achteruit ga en dan weer op de huidige maand dan zijn de afspraken opeens wel weer zichtbaar... Ik heb nog niet kunnen achterhalen waarom dit zo is, is niet echt handig werken dus als iemand hier de oplossing voor heeft houd ik me aanbevolen.
  #5  
Oud 12-11-12, 11:20
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik maak bijna geen gebruik van het berichten centrum, bij de instellingen heb ik staan dat hij max 10 afspraken kan laten zien, maar ik zie er maar twee staan. Kijkt hij 24 uur vooruit of is het anders, want bij 24 uur vooruit kijken klopt het.
  #6  
Oud 12-11-12, 13:26
Typ1 Typ1 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Veluwe
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ik maak bijna geen gebruik van het berichten centrum, bij de instellingen heb ik staan dat hij max 10 afspraken kan laten zien, maar ik zie er maar twee staan. Kijkt hij 24 uur vooruit of is het anders, want bij 24 uur vooruit kijken klopt het.
Bij mij kijkt ie idd 24 uur vooruit.
Net om 11 uur een afspraak voor morgen om 12 uur toegevoegd. Deze werd net pas zichtbaar toen ik een nep afspraak voor vandaag toegevoegd had.
  #7  
Oud 12-11-12, 13:38
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik kan mij herinneren dat hij vroegen verder vooruit keek, misschien een verandering met iOS 6?
  #8  
Oud 12-11-12, 14:13
Typ1 Typ1 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Veluwe
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ik kan mij herinneren dat hij vroegen verder vooruit keek, misschien een verandering met iOS 6?
Nou, dat dacht ik dus ook!
Dacht dat het aan mij lag...
  #9  
Oud 14-11-12, 14:22
jeandelamunique jeandelamunique is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een iPad 2 en een iPhone 4s. Werkt ok, maar één onderdeel is niet OK.
Dat betreft de agenda in beide apparaten. Ik gebruik iCloud. Gisteren was ik ineens alle gegevens kwijt uit de agenda van mijn iPad. Vanalles geprobeerd. Agenda's met elkaar afgestemd enz. Vinkjes bij dezelfde agenda's op beide apparaten. Niets hielp. Aan het einde van de dag stonden ineens alle items weer in de agenda. (Ws. Een heimelijk trucje van Apple.) Vanmorgen zit ik in de agenda van mijn iPad en...ik zie dat plotseling alle items weer verdwijnen. Dus ik denk, even in mijn iPhone kijken en daar stond alles nog in. Maar na ongeveer 10 seconden verdween ook daar alle items en heb ze tot op heden nog niet retour op beide apparaten. SLECHTE ZAAK! Ik ben overgegaan op Apple apparaten omdat deze betrouwbaar zouden werken. Ik heb Apple Center gebeld en de eerste vraag die ze stelden:heeft u de apparatuur wel bij een Apple Center gekocht? En het antwoord wat ik kreeg toen ik het probleem voorlegde, was:zet iCloud even uit en dan weer aan. Dat heb ik gedaan en ook dat hielp niet. En daar kon ik het mee doen. Is er iemand die dit probleem herkent en weet wat ik er wel aan moet doen om dit te verhelpen?
  #10  
Oud 14-11-12, 15:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeandelamunique Bekijk bericht
Is er iemand die dit probleem herkent en weet wat ik er wel aan moet doen om dit te verhelpen?
Als zulke problemen zich voordoen kan je ook eerst even kijken of er geen storingen zijn in de iCloud dienst.

Apple - Support - iCloud - System Status

Controleer ook in www.icloud.com of alle gegevens daar nog in orde zijn.
  #11  
Oud 22-11-12, 18:25
Typ1 Typ1 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Veluwe
Berichten: 85
Standaard

Schopje omhoog in de hoop op een oplossing..

Morgen heb ik een verjaardag in de agenda staan. Deze is niet te zien in het berichtencentrum.
Ik maak in de agenda een fake afspraak voor vanavond en de verjaardag is wel zichtbaar in het berichtencentrum.

Laatst gewijzigd door Typ1; 22-11-12 om 19:08.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.