iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Itunes synchroniseert niet alle muziek (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/129589-itunes-synchroniseert-niet-alle-muziek.html)

Patman71 12-11-12 20:13

Itunes synchroniseert niet alle muziek
 
Misschien is de vraag al een keer gesteld, maar ik kan het niet vinden. Ik hoor dan graag waar het wél staat.

Itunes synchroniseert dus niet alle nummers uit mijn bibliotheek. De artiesten van A t/m E worden niet gesynchroniseert. Wat doe ik fout? Ik heb al van alles geprobeert. :confused:

Alvast bedankt voor het meedenken!

Patman71 13-11-12 19:37

Helemaal niemand?

nadorst28 13-11-12 23:48

Op welk device? Heb je voldoende ruimte? Verklein je selectie eens.
Wat vink je aan: alles, bepaalde lijsten, bepaalde artiesten?

Patman71 14-11-12 22:33

Op m'n iphone;) elke optie heb ik apart geprobeerd, maar na elke keer Toepassen ontbreek de artiesten A t/m E

Jeally 26-11-13 14:37

Hallo allemaal,

Ik wilde eigenlijk een nieuw onderwerp starten maar om niet alles dubbel te hebben post ik hier nog maar een keertje. Ik kan namelijk niet al mijn muziek synchorniseren met mijn iphone. Als ik de telefoon met itunes synchroniseer dan heb ik in een album van de 20 nummers misschien maar 2 nummer staan en de rest is soort van grijs. Weet iemand waar dit probleem aan ligt? Ik heb gewoon genoeg ruimte!

bertoes 26-11-13 15:29

Zo te zien heb je een oude firmware op je iphone staan. We zitten inmiddels op 7.0.4!. Heb je ook de laatste versie van itunes geinstalleerd, ik dacht 11.1.3?
Zo nee, upgrade eerst genoemde zaken en probeer het nog eens!

mark3 26-11-13 15:45

Dit probleem heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Volgens mij heeft dit niet met update te maken maar met je iTunes. Wat je kunt doen is alle muziek even uit iTunes halen. je iphone zonder muziek synchroniseren en dan alle muziek terug in iTunes zetten. Nu opnieuw synchroniseren. Dan moet hij als het goed is alles gewoon terug zetten!

concordia13 26-11-13 17:20

Zojuist heb ik Apple gebeld. Het probleem kwam hen niet bekend voor. Wat heb ik moeten doen: aansluiten aan itunes, reset iphone en daarbij geen reservekopie maken! (deed ik eerst wel en toen werkte het nog niet) Je bent dus alle gegevens zoals bij what's app, instellingen agenda's dergelijke kwijt. Daarna synchroniseren. Toen synchroniseerde ook de gehele muziekbibliotheek. Maar alle apps en dergelijke moet je ook opnieuw synchroniseren.

yukhalilsel 26-11-13 17:50

Toen ik zo een soortgelijk probleem had, heb ik eerst in iTunes muzieksynchronisatie uitgezet, toen gesynchroniseerd, waardoor ik geen muziek meer had op mijn iphone. Vervolgens heb ik muziek weer aangevinkt en gesynchroniseerd en voilâ, alles stond er weer op, ook de 'grijze' nummers werden weer beluisterbaar.

Dit probleem heb ik regelmatig en elke keer weer los ik het met bovengenoemde werkwijze op.

Cliffiphone4 26-11-13 20:10

Yep! Zo doe ik dat ook altijd:)
Werkt altijd die truc


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.