//

geen geluid uit ear speaker iPhone 5

geen geluid uit ear speaker iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zaterdag na vijf weken geduldig wachten eindelijk mijn iPhone 5 mogen afhalen. Zalig toestel, MAAR wat blijkt: de ear speaker doet het niet Wanneer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-12, 22:46
Buffelke Buffelke is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard geen geluid uit ear speaker iPhone 5

Zaterdag na vijf weken geduldig wachten eindelijk mijn iPhone 5 mogen afhalen. Zalig toestel, MAAR wat blijkt: de ear speaker doet het niet Wanneer ik iemand bel of zelf gebeld wordt, dan hoor ik helemaal niks (ik hoor ook geen beltoon). Op luidspreker zetten lukt wel en ook met koptelefoon gaat alles perfect. Met de gewone speakers dus geen probleem, maar de ear speaker zelf doet het niet.

Kan dit een softwareprobleem zijn? En zoja, wat zijn mogelijke tests of workarounds? Of is het sowieso een hardware-defect?
Wel ferm ontgoocheld dan dat ik na een paar dagen alweer terug naar het Mobistar Center mag waar ik dan nog niet eens zeker ben of er een vervangtoestel beschikbaar is (het is immers een 32GB black, het model dat zowat het minst geleverd wordt en waar dus nog een ferme wachtlijst voor is).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-12, 13:29
Buffelke Buffelke is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Ondertussen naar het Mobistar Center geweest, waar ze dezelfde vaststelling deden, geen geluid uit de ear speaker.

In een Apple Store krijg je dan direct een nieuw exemplaar mee, maar Mobistar hanteert andere procedures. Daar wordt het opgestuurd naar hun repair center, waar het onderzocht wordt en daarna wordt een nieuw toestel opgestuurd naar het Mobistar Center. En dat alles duurt al snel een week of langer (het wordt wellicht per fiets of postkoets vervoerd ). Dus na vijf weken geduldig in de wachtrij mag ik nu nog een extra week geduld oefenen...

Dat er maar snel een Apple Store in België komt! (en bij voorkeur in Gent )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zacht geluid uit ear speaker ernie iPhone algemeen 18 19-02-13 21:31
Geen geluid uit speaker iPhone 4S 3Rwin iPhone algemeen 24 10-11-12 12:53
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker kennyyang iPad algemeen 0 07-09-12 01:53
Geen geluid uit oor speaker mark_83 iPhone algemeen 9 19-04-11 22:34
geen geluid uit speaker?? jcpearl iPhone algemeen 1 19-05-10 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.