//

sms afleverduur installen

sms afleverduur installen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, We zitten met de volgende vraag : vrienden van ons zitten in het buitenland, en we hebben 1 sms naar hun verstuurd, nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-12, 18:58
marctsm marctsm is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard sms afleverduur installen

hallo iedereen,

We zitten met de volgende vraag : vrienden van ons zitten in het buitenland, en we hebben 1 sms naar hun verstuurd, nu blijkt dat ze dat bericht al 10 a 15 keer gekregen hebben, nu heb ik gelezen dat je de afleverduur van een sms kunt instellen, (zie dit topic https://forum.tele2.nl/netwerk-181/s...tvangen-10062/ ). ik vindt dat echter niet in de instellingen van onze iphone 4S, iemand een idee waar je die instellingen vindt?

Groetjes, marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-12, 19:15
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marctsm Bekijk bericht
hallo iedereen,

We zitten met de volgende vraag : vrienden van ons zitten in het buitenland, en we hebben 1 sms naar hun verstuurd, nu blijkt dat ze dat bericht al 10 a 15 keer gekregen hebben, nu heb ik gelezen dat je de afleverduur van een sms kunt instellen, (zie dit topic https://forum.tele2.nl/netwerk-181/s...tvangen-10062/ ). ik vindt dat echter niet in de instellingen van onze iphone 4S, iemand een idee waar je die instellingen vindt?

Groetjes, marc
Sms-berichten worden vanuit de mobiele telefoon naar de berichtencentrale (Engels: SMSC) gestuurd. Deze slaat het bericht op en poogt meerdere keren het bericht af te leveren. Na een in te stellen tijd (standaard 72 uur) wordt het bericht gewist.

Het instellen van de duur is niet mogelijk op de iphone.
Mogelijk is dit nog in te stellen bij je provider
  #3  
Oud 13-11-12, 21:02
marctsm marctsm is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

ok, bedankt werner voor de info, daarjuist nog ff gebeld naar de helpdesk van onze operator, ondertussen is er een dossiertje aangemaakt, en blijkbaar zijn er nog mensen met dezelfde problemen van telenet en mobistar (wist de dame van de helpdesk ons te vertellen

groetjes, marc
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installen Apps Stieko Jailbreak apps en thema's 6 09-06-11 14:40
programmas installen K9-Noja iPhone algemeen 4 19-02-10 11:20
uitleg om app te installen mrwhoopie Unlock [archief] 10 03-11-07 16:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.