//

Iphone 5 gebruikt niet de gevraagde geluiden

Iphone 5 gebruikt niet de gevraagde geluiden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn geluid van 'nieuwe e-mail' gewijzigd van 'deurbel' naar 'ping (standaard)' Helaas blijft mijn geluid bij binnenkomende email 'deurbel'. Er staat nochtans ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-12, 21:07
MissBianca1973 MissBianca1973 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 5 gebruikt niet de gevraagde geluiden

Ik heb gisteren mijn geluid van 'nieuwe e-mail' gewijzigd van 'deurbel' naar 'ping (standaard)' Helaas blijft mijn geluid bij binnenkomende email 'deurbel'. Er staat nochtans een V naast Ping (Standaard) . Heb al tientallen keer opnieuw geprobeerd, heb al toestel volledig uitgeschakeld en opnieuw opgestart toch blijft de oude gekozen toon het doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-12, 23:30
LegendMitch LegendMitch is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Toevallig had een collega van mij hier ook last van. Nou zei hij vandaag tegen mij dat het probleem bij hem opgelost is. Blijkbaar zit er nog ergens een andere plek in instellingen waar je dit moet aanpassen.

Ik ga het morgen voor je navragen en dan zal ik het wat duidelijker uitleggen!

Edit: De juiste manier om het geluid te wijzigen moet je doen via instellingen -> berichtgeving -> mail.

Laatst gewijzigd door LegendMitch; 20-11-12 om 20:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluiden instelling werkt niet Schineis iPhone algemeen 0 23-04-12 22:54
Beltoon verschijnt niet bij geluiden antoinem Ringtones en Wallpapers 7 21-07-11 22:50
meldings geluiden werken niet meer fabrikaat iPhone algemeen 0 09-07-11 01:47
Windows: itunes kan niet de gevraagde gegevens verkrijgen.. markussie iTunes 7 19-08-08 03:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.