//

Geen gedeelde agenda e-mail meldingen meer in iOS6

Geen gedeelde agenda e-mail meldingen meer in iOS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn vrouw heeft iO6 op haar iPhone 3GS en ik heb nog steeds 5.01 op mijn 3GS. Toen mijn vrouw nog 5.0 op haar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-11-12, 21:58
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard Geen gedeelde agenda e-mail meldingen meer in iOS6

Hoi,

Mijn vrouw heeft iO6 op haar iPhone 3GS en ik heb nog steeds 5.01 op mijn 3GS. Toen mijn vrouw nog 5.0 op haar iPhone had kregen we van elkaars gedeelde agenda telkens een keurige e-mail als er een agendapunt was toegevoegd, of werd gewijzigd. Sinds zij echter op iOS6 zit, krijgt ze nog wel e-mails al ik iets aanpas of toevoeg, maar als zij iets aanpast of toevoegt, ontvang ik hiervan geen e-mailberichten meer, ook krijg ik geen meldingen o.i.d. in de agenda app zelf. Ze staan overigens wel keurig in de agenda, alleen de meldingen krijg ik dus niet meer.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-12, 11:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voorbarig antwoord verwijderd. Sorry

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 17-11-12 om 11:40.
  #3  
Oud 17-11-12, 11:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Welke dienst gebruik je om agenda's te delen? iCloud, Google Calendar, ...?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 17-11-12, 11:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Welke dienst gebruik je om agenda's te delen? iCloud, Google Calendar, ...?
Oeps Goede vraag.
  #5  
Oud 19-11-12, 13:35
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

excuus, icloud in dit geval. in iCloud hebben we geen wijzigingen aangebracht, en voor installatie van iOS6 op de iphone van mijn vrouw werkte het als een zonnetje. Het lijkt dus in iOS6 te zitten, aangezien ze wel meldingen krijgt van afspraken die ik erin zet. Andersom krijg ik dus geen meldingen als zij iets in een gedeelde agenda zet.
  #6  
Oud 19-11-12, 13:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bvstrien Bekijk bericht
excuus, icloud in dit geval.
OK! Dus toch iCloud. Dan zal ik mijn verwijderd antwoord uit bericht #2 opnieuw plaatsen.

Kijk eens in www.icloud.com in de instellingen van de kalender of berichtgeving per e-mail juist is ingesteld:

  #7  
Oud 19-11-12, 14:02
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

Ik zal dat moeten checken in haar icloud kalender, maar in feite hebben we daar niks aangepast en werkte het voorheen wel gewoon...
  #8  
Oud 19-11-12, 14:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bvstrien Bekijk bericht
.... maar in feite hebben we daar niks aangepast en werkte het voorheen wel gewoon...
Jullie misschien niet maar Apple wel. Op de dag dat iOS 6 werd vrijgegeven werden er ook drastische wijzigingen aan iCloud vrijgegeven met nieuwe functies enz....

Misschien ten overvloede: het controlecentrum van iCloud is www.icloud.com en niet iCloud op de iPhone, iPad, PC of Mac. Indien er iets niet klopt of niet meer werkt moet je eerst daar gaan kijken.
  #9  
Oud 19-11-12, 15:37
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

ah, ok. helder! Ik zal eens kijken op icloud.com of daar iets aangepast is. Kan het te ook niet te maken hebben met aangepaste functionaliteiten in iOS6? en het feit dat ik nog op iOS5 zit en zij op iOS6? Zij krijg haar meldingen namelijk voortaan als uitnodiging in de calender app en als melding via het berichtencentrum. Deze hoeft ze overigens niet te accepteren, maar alleen op OK te klikken als zijnde een notificatie. Daarnaast krijgt ze ook een mailtje van deze melding als IK er iets in zet. Andersom ontvang of zie ik met iOS5 dus helemaal niks.

Thanx!
  #10  
Oud 19-11-12, 16:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bvstrien Bekijk bericht
Kan het te ook niet te maken hebben met aangepaste functionaliteiten in iOS6? en het feit dat ik nog op iOS5 zit en zij op iOS6?
In iOS 5.x.x zijn er bepaalde iCloud mechanismen niet aanwezig zoals in iOS 6.x.x. Ik merk dat helaas op een "oude" iPad 1 die niet met iOS 6.x.x kan werken.

Het probleem dat jij hebt merk ik echter niet op die iPad 1. Wel andere dingetjes met Notities, Herinneringen en vooral met badges en alarmen die niet verschijnen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen agenda uitnodiging accepteren sinds ios6 Ferarie iPhone algemeen 2 13-11-12 23:28
Geen geluid meer voor Facebook meldingen op i phone 4 Areferee iPhone algemeen 0 30-10-12 23:49
geen agenda items meer na update iOS6 Monique B iPhone algemeen 9 26-09-12 12:19
Geen meldingen meer in lockscreen en berichtencentrum uitsmijter iPad algemeen 0 08-06-12 13:22
Geen Push meldingen meer... jordydatema iPhone algemeen 0 18-04-11 15:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.