//

Agenda gegevens verdwijnen plotseling

Agenda gegevens verdwijnen plotseling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad 2 en een iPhone 4s met iOs 6.0.1. Werkt goed, maar één onderdeel is niet OK. Dat betreft de agenda in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-12, 14:45
jeandelamunique jeandelamunique is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Angry Agenda gegevens verdwijnen plotseling

Ik heb een iPad 2 en een iPhone 4s met iOs 6.0.1. Werkt goed, maar één onderdeel is niet OK.
Dat betreft de agenda in beide apparaten. Ik gebruik iCloud. Gisteren was ik ineens alle gegevens kwijt uit de agenda van mijn iPad. Vanalles geprobeerd. Agenda's met elkaar afgestemd enz. Vinkjes bij dezelfde agenda's op beide apparaten. Niets hielp. Aan het einde van de dag stonden ineens alle items weer in de agenda. (Ws. Een heimelijk trucje van Apple.) Vanmorgen zit ik in de agenda van mijn iPad en...ik zie dat plotseling alle items weer verdwijnen. Dus ik denk, even in mijn iPhone kijken en daar stond alles nog in. Maar na ongeveer 10 seconden verdween ook daar alle items en heb ze tot op heden nog niet retour op beide apparaten. SLECHTE ZAAK! Ik ben overgegaan op Apple apparaten omdat deze betrouwbaar zouden werken. Ik heb Apple Center gebeld en de eerste vraag die ze stelden:heeft u de apparatuur wel bij een Apple Center gekocht? En het antwoord wat ik kreeg toen ik het probleem voorlegde, was:zet iCloud even uit en dan weer aan. Dat heb ik gedaan en ook dat hielp niet. En daar kon ik het mee doen. Is er iemand die dit probleem herkent en weet wat ik er wel aan moet doen om dit te verhelpen? Dit is volgens mij pas ontstaan na de update van iOs 6.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-12, 14:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dubbelpost met dit bericht:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post852976

Daarom een slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contactnamen en gegevens verdwijnen plots.. ergoboy iPhone algemeen 0 30-10-12 21:30
Kalender gegevens verdwijnen op iPhone 4 en iPad 2 Boidin iPhone algemeen 2 03-03-12 14:43
Afspraken verdwijnen uit agenda skaljee iPhone algemeen 3 20-02-12 20:39
ringtones verdwijnen plotseling hendrikus1959 Ringtones en Wallpapers 0 01-10-09 17:08
Sync agenda op mac en muziek op pc, ringtones verdwijnen pbarendr iTunes 0 20-02-08 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.