iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/129870-mijn-iphone-naar-ios-6-updaten-zonder-crasht.html)

Liinde 16-11-12 19:55

Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht?
 
Ik wil graag mijn iPhone 3gs updaten naar iOS6 aangezien dat problemen met internetverbinding verhelpt.
Ik heb laatst van iemand gehoord, dat het fout ging en al haar fotos (!!) en gesprekken en dergelijken weg waren. Dit wil ik niet.
Ik wil geen reservekopie van mijn iPhone gesprekken en fotos maken, omdat ik geen eigen computer heb en ik mijn fotos en dergelijken gewoon privé vind.

Is er een mogelijkheid mijn iPhone up te daten naar iOS6 zonder dat er een kans is dat het mis gaat en alles weg is?

Alvast bedankt!

Sjaakafhaak 16-11-12 19:57

heb je ios5? daar kan je toch copy in icloud maken? of vind je dat ook niet kosjer?
Kan natuurlijk ook niet fout gaan, gaat meestal wel goed.

Guest-20180925190238 16-11-12 19:58

Je kan die iPhone 3GS niet updaten zonder hem aan te sluiten aan een computer. Er staat een jailbreak op en dan kan je alleen maar updaten/herstellen met iTunes.

Nikooos 16-11-12 19:58

Die kans is er altijd. Je kan nooit met 100% zekerheid zeggen dat het niet gebeurd.

Liinde 16-11-12 19:59

Ik heb geen jailbreak op mijn iPhone

Guest-20180925190238 16-11-12 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liinde (Bericht 853743)
Ik heb geen jailbreak op mijn iPhone

Dan pas jouw profiel aan :confused:

Liinde 16-11-12 20:04

Maar hoe kan ik hem updaten dat de kans het kleinst is dat het fout gaat?

Guest-20180925190238 16-11-12 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liinde (Bericht 853747)
Maar hoe kan ik hem updaten dat de kans het kleinst is dat het fout gaat?

Ik wilde nog wat waarschuwingen geven over een backup van een iPhone met een jailbreak, maar dat is nu overbodig :)

Je kan voor alle zekerheid een backup maken in iCloud. Daarna doe je een OTA update (=update vanaf de iPhone) op de iPhone naar iOS 6.0.1.

Sluit de iPhone aan een stroombron aan en voer de update uit. Je moet wel een Wi-Fi verbinding hebben. Let op! De update kan een tijdje duren en schrik niet als het scherm langere tijd zwart wordt.

Sjaakafhaak 16-11-12 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 853755)
Ik wilde nog wat waarschuwingen geven over een backup van een iPhone met een jailbreak, maar dat is nu overbodig :)

Je kan voor alle zekerheid een backup maken in iCloud. Daarna doe je een OTA update (=update vanaf de iPhone) op de iPhone naar iOS 6.0.1.

Sluit de iPhone aan een stroombron aan en voer de update uit. Je moet wel een Wi-Fi verbinding hebben. Let op! De update kan een tijdje duren en schrik niet als het scherm langere tijd zwart wordt.

heb je (linde) net soortgelijk pm gestuurd :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.