//

update apps kan niet

update apps kan niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ivm nieuwe provider mijn email adres gewijzigd mbt App store. Nu een aantal updates voor apps maar moet password opgeven van verwijderde emailadres. Hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-12, 20:10
ribbie64 ribbie64 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Question update apps kan niet

Heb ivm nieuwe provider mijn email adres gewijzigd mbt App store. Nu een aantal updates voor apps maar moet password opgeven van verwijderde emailadres. Hoe kan ik dit wijzigen en toch updates laten uitvoeren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-12, 22:09
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ribbie64 Bekijk bericht
Heb ivm nieuwe provider mijn email adres gewijzigd mbt App store. Nu een aantal updates voor apps maar moet password opgeven van verwijderde emailadres. Hoe kan ik dit wijzigen en toch updates laten uitvoeren?
Niet.. Je mailadres is je Apple id waarop je die apps hebt aangeschaft. Dan zou je ze opnieuw moeten aanschaffen.

Het klinkt namelijk niet alsof je je mail hebt aangepast, maar een heel nieuw Apple id hebt aangemaakt.
  #3  
Oud 16-11-12, 22:44
ribbie64 ribbie64 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Beste nikooos,
Helaas werkt dat niet. Net een app verwijderd engere getracht te installeren maar krijg vraag om ww van verwijderde mailadres. Helaas werkt opnieuw aanschaffen dus niet.
  #4  
Oud 17-11-12, 00:25
thysj thysj is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

Ga naar instellingen, dan omlaag scrollen naar iets met 'app store'. Daar staat waarschijnlijk nog je oude account. Klik daar op en log dan uit om vervolgens in te loggen met nieuwe Apple id
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan apps niet overzetten Rene56 iPhone algemeen 0 04-02-12 08:54
Windows: Kan apps niet synchroniseren VincentVl iTunes 0 03-10-10 10:16
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan Sabine91 iPhone algemeen 2 09-08-09 07:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:07.