Documenten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag is mogelijk al een paar keer gesteld, maar ik vond het niet bij 'Zoeken'. Is er een mogelijkheid om word- en excelldocumenten op je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Vraag is mogelijk al een paar keer gesteld, maar ik vond het niet bij 'Zoeken'.
Is er een mogelijkheid om word- en excelldocumenten op je iPhone te plaatsen? En kan het nu echt kwaad om je iPhone constant (ook als hij al helemaal opgeladen is) in je doc te laten staan? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet niet of je ze ergens kan plaatsen
bewerken kan niet,openen wel als ik exelfiles nodig heb mail ik ze nr mezelf om dan te openen in mail iphone in lader laten zitten kan geen kwaad,paar keer per jaar wel eens laten leeg lopen voor de zekerheid.worden veel tegenstrijdigheden verteld |
|
|||
|
|||
![]() Dus als ik dat mail naar mezelf, kan ik dat openen en opslaan op mijn iPhone?
|
|
||||
|
||||
![]() openen lukt wel maar niet opslaan
|
|
|||
|
|||
![]() Ok thx
![]() Dat valt wel een beetje tegen! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Documenten online | Kevin | iPhone Apps | 1 | 29-04-11 11:51 |
synchroniseren van documenten | diem | iPhone Apps | 4 | 18-11-09 22:20 |
Zoeken in Word documenten | praatpaal | iPhone Apps | 4 | 05-03-09 10:31 |
Google documenten bewerken | iLove | iPhone Apps | 2 | 29-10-08 21:02 |
Documenten Op iphone.. | Johannn | iPhone algemeen | 0 | 27-10-07 20:13 |
|