//

iPhone 4 alleen noodoproepen

iPhone 4 alleen noodoproepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een software matige ge-unlockte iphone 4. Firmware nog 4.0.2 (nog nooit ge-update maar zodra er een untethered jailbreak is voor iOS 6 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-12, 11:55
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard iPhone 4 alleen noodoproepen

Hallo,

Ik heb een software matige ge-unlockte iphone 4. Firmware nog 4.0.2 (nog nooit ge-update maar zodra er een untethered jailbreak is voor iOS 6 ga ik dit wel doen). Nu heb ik iets verwijderd uit Cydia (iets van sam bingrer)maar heb dus nog wel gewoon bereik alleen en kom ik niet verder in startscherm omdat deze zegt dat ik de telefoon moet aansluiten op iTunes. Echter, toen dit nog niet het geval was, gaf iTunes al aan dat deze mijn telefoon niet meer herkende. Dus dat probleem was er al en is nu dus bijgekomen dat ik niet meer kan ontgrendelen. Ik kan wel zien dat ik b.v. een sms ontvang maar kan er dus niet bij. Is mijn telefoon in de hactivate stand of moet ik deze opnieuw jailbreaken? Ik ben een behoorlijke leek op dit gebied dus als iemand mij een advies kan geven dan graag...

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-12, 20:57
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Hier kan een slotje op. Heb de iphone geupdate naar 5.1.1, gejailbreakt en vervolgens met een spain orange kaartje succesvol weten te unlocken!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alleen noodoproepen mogelijk iphone 4 Lisanne1991 iPhone algemeen 0 06-06-11 21:55
Na herstellen 3g alleen nog noodoproepen devned Archief 5 12-11-08 22:31
Hepl help kan alleen noodoproepen doen XFA Archief 3 16-08-08 16:19
Enkel noodoproepen Unpre iPhone algemeen 5 29-02-08 14:29
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen Joycejew iPhone algemeen 0 18-01-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.