//

codeslot van 3gs wordt niet meer geaccepteerd

codeslot van 3gs wordt niet meer geaccepteerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, ik zit met de handen in mijn haar want er gebeurde gister iets met mijn 3gs wat nog nooit eerder is gebeurd. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-11-12, 11:02
highveen highveen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard codeslot van 3gs wordt niet meer geaccepteerd

Beste leden, ik zit met de handen in mijn haar want er gebeurde gister iets met mijn 3gs wat nog nooit eerder is gebeurd. Ik was van plan om met mijn oordopjes in naar youtube te kijken en stopte het stekkertje in de 3gs. Ik heb een codeslot van 4 cijfers op de gsm zitten om te voorkomen dat anderen in mijn gsm kunnen komen. Ik moest dus de code invoeren om in het startscherm te komen, dat heb ik gedaan en wat gebeurde er? Verkeerde code........... Nou ja, ik weet 100 % zeker dat het de juiste code is, maar wordt niet geaccepteerd. Intussen moet ik nu al een uur wachten voordat ik het weer kan proberen, maar een andere code heb ik niet dus de iphone zal telkens blokkeren. Zomaar spontaan wordt de code geweigerd, terwijl het voorheen altijd werkte. Hij is gejailbreaked en loopt op versie 5.0.1. Ik wil voorkomen dat ik al mijn app's kwijt ben als ik hem aan itunes moet hangen, Wat moet ik doen? Heeft iemand een idee? Help !!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-12, 12:06
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Waarom zou je Apps kwijtraken?

Staan die niet in iTunes op je PC/Mac?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 18-11-12, 12:28
highveen highveen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Kan ik dan de code omzeilen? Het is al heel lang geleden dat ik met iTunes heb gewerkt, niet alle apps staan dus in iTunes. Kan ik hem via iTunes weer goed krijgen, ook al zit er een jailbreak op ?
  #4  
Oud 18-11-12, 12:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door highveen Bekijk bericht
Kan ik dan de code omzeilen?
Misschien wel.

iPhone-pincode nog steeds te omzeilen - iPhoneclub.nl
  #5  
Oud 18-11-12, 13:00
highveen highveen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Het lukt niet om via ### de code te omzeilen. Als ik hem aan itunes zou hangen, is er dan nog iets te redden en kan ik dan wel de toegangscode omzeilen? Als de code ook ingetoetst moet worden dan blijft het probleem bestaan. Ik weet echt heel zeker dat ik de juiste code intoets, waarom accepteert de gsm het niet? Ik begrijp er niks van, zomaar ineens is het mis.
  #6  
Oud 18-11-12, 13:12
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

helaas kan dat niet je als je echt je code bent vergeten moet je een herstel doen via itunes maar dan ben je echt alles kwijt als je nog een reservekopie hebt bij itunes kan je dat dan terug zetten alleen zeg je dat het al een lang tijd geleden is dus denk ik niet dat je een backup hebt ....

wel vreemd dat je code opeens is gewijzigd zou het iemand kunnen gedaan hebben ? nooit gehoord dat er opeen een code veranderd bij een iphone ik maak snel een backup
  #7  
Oud 18-11-12, 13:28
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

als je de code wilt wijzigen moet je wel de oude code weten. Zonder de "oude"code kun je geen nieuwe instellen.
Dus veranderen zonder de oude toegangscode te weten is in principe niet mogelijk.
HEb je hem al een aan en uit gezet, en hem een keer een harde reset gegeven?
  #8  
Oud 18-11-12, 18:19
highveen highveen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Beste leden, ik ben bij toeval achter gekomen waarom mijn 3gs de toegangscode niet accepteerde. Gelukkig werkt de gsm weer. Het probleem lag aan een programma genaamd : Applocker, dit programma kan folders blokkeren met een code. Ik gebruik het voor bijv. bankieren of andere persoonlijke apps. Om te voorkomen dat iemand met mijn gsm kon bellen had ik er ook een toegangscode op gezet, waarschijnlijk door Applocker is de toegangscode veranderd in de code voor Applocker. Puur om te proberen tikte ik de Applocker code in ( die is dus anders dan de toegangscode ) en hij doet het weer !!!!!!! ik vond het ook erg vreemd dat ik wel in mijn auto ( via bluetooth ) kon bellen want daarbij hoefde ik geen toegangscode in te toetsen en kon ik gewoon bellen. Dus pas op met Applocker. bedankt voor jullie snelle reacties, alles opgelost.
  #9  
Oud 18-11-12, 18:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door highveen Bekijk bericht
Dus pas op met Applocker. bedankt voor jullie snelle reacties, alles opgelost.
Bedankt voor de feedback Interessant om te weten. Met sommige jailbreak tweaks moet men echt op het ergste voorbereid zijn.
  #10  
Oud 19-11-12, 17:41
Ralys Ralys is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
helaas kan dat niet je als je echt je code bent vergeten moet je een herstel doen via itunes maar dan ben je echt alles kwijt als je nog een reservekopie hebt bij itunes kan je dat dan terug zetten alleen zeg je dat het al een lang tijd geleden is dus denk ik niet dat je een backup hebt ....

wel vreemd dat je code opeens is gewijzigd zou het iemand kunnen gedaan hebben ? nooit gehoord dat er opeen een code veranderd bij een iphone ik maak snel een backup
Hoe gaat dat in zijn werk in makkelijke uitleg in stappen verteld, mocht ik zo'n herstel willen uitvoeren via
i-tunes, terwijl je geen toegang hebt omdat de iphone om een toegangcode vraagt?

En wordt er dan via i-tunes geen toegangscode opgevraagd als je dit herstelt wilt uitvoeren?
  #11  
Oud 19-11-12, 17:56
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ralys Bekijk bericht
Hoe gaat dat in zijn werk in makkelijke uitleg in stappen verteld, mocht ik zo'n herstel willen uitvoeren via
i-tunes, terwijl je geen toegang hebt omdat de iphone om een toegangcode vraagt?

En wordt er dan via i-tunes geen toegangscode opgevraagd als je dit herstelt wilt uitvoeren?
Nee er word geen code opgevraagd via itunes het beste is gewoon je toestel in DFU mode zetten (kijk op youtube hoe dat moet makkelijk zat) en daarna op hestel knop drukken schoon nieuw installatie van je telefoon gaat dan beginnen

LET OP JE BENT ALLES KWİJT

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2012 om 17:58 ----------

Je kan ook inde wiki van iphoneclub kijken ook uitgelecht klik gewoon op "DFU"
Reageren

Labels
codeslot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes evelien1982 iTunes 10 13-04-12 14:31
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader Cece2406 iPhone algemeen 3 10-04-11 12:40
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Windows: iPhone 3GS 3.1.2 jailbreak wordt niet meer door itunes gezien keesvanoers iTunes 5 29-12-09 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.