//

Ipad en Mac kunnen niet meer updaten

Ipad en Mac kunnen niet meer updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog maar eens proberen. Mijn vorige vraag werdt er uit gegooid terwijl ik toch echt een probleem heb waar ik, hier op het forum, niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-12, 16:23
daansvs daansvs is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard Ipad en Mac kunnen niet meer updaten

Nog maar eens proberen. Mijn vorige vraag werdt er uit gegooid terwijl ik toch echt een probleem heb waar ik, hier op het forum, niets kan vinden.
Het probleem:
Sinds een paar dagen doen de updates van de Appstore het niet meer. Ook het installeren van nieuwe apps lukt niet.Het is begonnen op de iPad maar ik zie dat mijn Mac ook de updates afwijst.

Op de iPad start de update wel maar na een paar seconden stopt alles. Balkje weg en alle iconen worden weer helder. ik krijg op de iPad geen foutcode oz. helemaal niets.

Op de Mac darentegen krijg ik de foutmelding (13) en 1111, en de mededeling MZCommerce.JmsSendError_message. Ik snap er niets van.

De iPad heb ik hersteld via iTunes maar het probleem blijft. Ik kan nog steeds niets.Ik heb ook in ~/library/cookies een file gewist maar die wordt weer gewoon nieuw aangemaakt en er helpt dus niets.

Ik wordt er een beetje radeloos van.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-12, 16:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je bent blijkbaar niet alleen.

Let me google that for you
  #3  
Oud 20-11-12, 16:31
daansvs daansvs is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

En er is geen oplossing?
  #4  
Oud 20-11-12, 16:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daansvs Bekijk bericht
En er is geen oplossing?
Ik zou het niet weten. Ik heb het probleem zelf niet dus ben ik ook die draadjes niet allemaal gaan lezen die Google levert.

Ik heb wel vastgesteld dat er sinds een paar dagen iets raars aan de hand is met de App Store (en de Mac App Store). Downloads voor updates gaan soms tergend traag en dan praat ik over uren voor een paar Megabyte.

Ik sluit dan iTunes geforceerd af (CMD+Q), start iTunes opnieuw op en dan vliegen de downloads er door zoals gewoonlijk. Ik heb dit soms op drie Macs.

Misschien moet je toch maar eens die topics doorlezen die Google voorschotelt.
  #5  
Oud 20-11-12, 17:11
Wazzar Wazzar is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Beste Apple gebruikers, ik ben hier nieuw en nooit problemen gehad.

Ik zit met precies het zelfde probleem hierboven.. (vandaar dat ik me heb aangemeld hier).
Ik had een update van een spel wat ik speel (Clash of Clans). Dus ik dacht even updaten. Helaas kon dat niet, er staat eventjes wachten en dan stopt hij na een seconde met installeren. Het blauwe balkje wordt niet eens gevuld.

Algeprobeerd.
-Ik heb het aan en uit gezet
-Home button en Vergrendel knop 15 seconde ingehouden (soort resetten is dat geloof ik)
-Apps op Itunes gezet en zo updaten, werkte niet, kreeg > Onbekende fout (11111)<
-Telefoon leeg gehaald (Herstellen) via itunes. En dan backup uit itunes. Al mijn apps kwijt. Kan ze niet meer installeren.
-Apple gebeld> wilde 1x gratis helpen. Deze adviseur dacht dat het een fout was in mijn backup. Dus hij zegt Herstel hem nogmaals en dan als Nieuw apparaat configureren.

En nu ben ik hier. Dit werkte ook niet. Ik hoop dat een van jullie al een oplossing heeft of iets.

Het gekke is, ik kan wel nieuwe apps downloaden. Dus als er nog staat in de appstore > Gratis/Prijs*.
Maar apps die ik al heb aangeschaft, daar staat alleen nog Installeer. En dat doet hij dus net als updaten ook niet!!

Ik ben ook een beetje radeloos. IEMAND nog iets?

Apple wilde me wel helpen/ er naar kijken, maar dan moet ik 35 euro gaan betalen ofzo. En deze fijne adviseur kon me wel vertellen dat ik mijn garantie net 2 dagen geleden was afgelopen.

Het is allemaal begonnen nadat ik wilde updaten. En ik heb die dag ook nog foto's verwijderd vanaf mijn iphone. Kan me niet voorstellen dat dit het is, maar ik denk ik zeg het maar even.

Ik hoor graag van jullie,

Als bijlage heb ik nog de melding die ik krijg op Itunes(store) bij een update.


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 november 2012 om 17:57 ----------

Update!!

ik ben er zelf ook nog meebezig uiteraard.


Zojuist met het apple id van mijn broertje ingelogt in de appstore, daar heb ik een app gedownload. En toen weer mijn eigen ID ingelogd. De (geupdate)app stond nog op mijn telefoon en ik kon hem weer gebruiken.

Word wel vervelend als ik bij iedere update van account moet wisselen, dus ik denk dat ik maar een nieuw apple ID aan ga maken.

Andere oplossingen nog steeds welkom uiteraard!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps niet meer kunnen installeren/ updaten?! FlorisJ90 iPad algemeen 9 20-11-12 20:49
niet kunnen updaten daansvs iPad algemeen 1 20-11-12 16:07
Windows: Geen app's meer kunnen updaten via itune Bianciny iTunes 0 23-12-11 18:43
Mac en iPhone kunnen niet verbonden worden via bluetooth tania iPhone algemeen 2 13-05-10 10:07
niet meer kunnen bellen basjebas iPhone algemeen 3 22-02-09 16:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.