//

WiFi valt telkens weg

WiFi valt telkens weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik op mijn iPhone 5 geen goede internet verbinding meer via WiFi. Als ik overschakel op 3G gaat het allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-12, 22:50
qlymax qlymax is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Angry Wi-Fi valt telkens weg

Sinds een paar dagen heb ik op mijn iPhone 5 geen goede internet verbinding meer via Wi-Fi. Als ik overschakel op 3G gaat het allemaal prima. Ik heb een aantal testen uitgevoerd met de app van speedtest.net. Telkens als ik dit doe is die heel lang bezig met ping te testen. Als die dan eindelijk zijn ping heeft dan blijft die heel lang niks doen als hij eigenlijk de download moet testen. Eenmaal de download getest komt de downloadspeed niet boven de 1 mb/s. Aan uploaden komt de test helemaal niet toe.

Het rare is dat ik met mijn laptop prima verbinding heb. Ook bij mijn moeder in de winkel heb ik met mijn telefoon hetzelfde probleem?

We hebben een netgear router en een abonnement bij Ziggo.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-12, 22:53
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Zelf ook last (gehad) van een onstabiele Wi-Fi verbinding sinds de update naar 6.0.1. Ik heb gister de firmware van mijn D-link router geüpdatet en nu is het goed. Misschien heeft dit niets met jouw probleem te maken maar misschien is er ook wel een firmware update voor jouw router beschikbaar.
  #3  
Oud 20-11-12, 22:55
qlymax qlymax is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Dit heb ik al gekeken maar werkt niet. Ik heb ook de router al gereset en instellingen van iPhone ook gereset. Maar het is voor mij ook niet duidelijk waar het probleem ligt. Aan de router of aan me iPhone?

Mijn moeder heeft namelijk met der Samsung () in der winkel ook last van hele langzame verbinding maar thuis heeft ze goede verbinding.
  #4  
Oud 20-11-12, 23:17
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Bij mij was de verbinding weg en als ik dan naar instellingen, Wi-Fi mijn thuisnetwerk aantikte een browsersscherm opende met alleen het woord success.

Dan was het voor heel even weer opgelost en daarna was de snelheid weer weg of de verbinding viel weg.

Maar ik merkte dit op mijn eigen netwerk op t netwerk van de zaak had ik geen problemen dus heb ik de oplossing in de router gezocht. En nogmaals een firmware update van de router was de oplossing.
Reageren

Labels
internet, iphone, netgear, Wi-Fi, ziggo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi valt weg piet-t Wi-Fi 5 21-10-11 18:19
iPhone 3gs Wi-Fi en bluetooth grijs, valt telkens uit thijmenmortier Wi-Fi 2 24-08-11 14:55
Wi-Fi valt weg ? Iphone_belgium Jailbreak apps en thema's 6 19-07-09 18:29
verbinding valt telkens weg dickdonker iPhone algemeen 0 06-09-08 16:08
Wi-Fi valt weg iGitze Archief 2 02-03-08 18:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.