//

Wi-Fi button grijs en mobiele data netwerk button verdwenen

Wi-Fi button grijs en mobiele data netwerk button verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Iphone ongeveer 3 maanden en alles werkte goed tot een dag of 4 geleden. Wi-fi werkt niet meer en de wi-fi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-12, 21:00
krisblok krisblok is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Question Wi-Fi button grijs en mobiele data netwerk button verdwenen

Hallo,

Ik heb mijn Iphone ongeveer 3 maanden en alles werkte goed tot een dag of 4 geleden. Wi-fi werkt niet meer en de wi-fi button bij instellingen is grijs/bevroren.
Daarnaast heb ik ook gemerkt dat de button mobiel data netwerk (instellingen/mobiel netwerk/mobiel data netwerk) weg is.

Vorige week wel een update gedaan, maar het probleem trad volgens mij pas 2 dagen later op.

Ik heb m'n phone al teruggezet naar fabrieksinstellingen via Itunes. Tevens heeft de klantenservice van t-mobile ook al het een en ander gereset. Dit heeft allemaal niet geholpen.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?, ben ten einde raad.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
greyed out, knop, mobiel datanetwerk, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] pcsw Wi-Fi 52 03-03-12 12:05
mobiel data netwerk knop verdwenen rickduring Overige providers Nederland 20 14-12-10 16:44
button raaijkeweske iPhone Apps 56 11-09-09 19:09
Pre firmware upgrade 1.1.1 button blijft grijs? Stylez Unlock [archief] 2 01-02-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.