//

Camera met een zwart vlekje

Camera met een zwart vlekje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Weet niet of ik het in de goede topic zet, indien niet excuus hiervoor, ben nieuw hier op het forum. Heb een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-11-12, 20:44
marc131989 marc131989 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Camera met een zwart vlekje

Hallo allemaal,

Weet niet of ik het in de goede topic zet, indien niet excuus hiervoor, ben nieuw hier op het forum.

Heb een iPhone in me bezit sinds 23 februari 2012 gekocht bij Telfort, nooit problemen ermee gehad sinds vandaag.

Vandaag wilde ik een aantal foto's maken maar tot mijn grote verbazing zit er een klein zwart vlekje op de lens van de camera, verander ik naar video dan zit dat vlekje er niet op? Kan iemand mij hier uitleggen wat het probleem is?

Telefoon is niet nat geworden, zit altijd in me broekzak met een degelijke case om de telefoon.

Hoop dat iemand me een beetje weg wijs kan maken van wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone geeft met oplader zwart beeld en een beetje verlicht. kersje26 iPhone algemeen 2 12-02-12 13:54
Camera geeft zwart beeld Mypod iPhone algemeen 4 18-01-11 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.