iPhone herstelt, hoe moet ik het activeren?(zonder simkaart) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 16GB met iOS 6.0.1, baseband 04.12.02. Ik heb mijn iPhone tweedehands gekocht, er zit een simlock op van Vodafone Duitsland. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herstelt, hoe moet ik het activeren?(zonder simkaart)
Ik heb een iPhone 4 16GB met iOS 6.0.1, baseband 04.12.02.
Ik heb mijn iPhone tweedehands gekocht, er zit een simlock op van Vodafone Duitsland. Ik heb vandaag mijn iPhone herstelt via iTunes. Maar nu zit ik met de volgende probleem, ik moet de iPhone activeren met de geleverde simkaart. Maar die heb ik natuurlijk niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een duitsland vodafone simkaart halen.
Als er nog een simlock op zit is er geen andere keus. Zolang de simlock loopt zal het niet met een andere provider lukken,meestal is dit 2j. Indien de 2j om is moet je via de provider het toestel laten unlocken. |
|
||||
|
||||
Kan je niet Vodafone NL vragen om te unlocken? Ben best benieuwd of dat kan...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4S nieuw vragen over het activeren zonder originele simkaart | joppedijkstra123 | Jailbreak | 71 | 15-02-13 08:00 |
Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart | Martijn23 | iPhone algemeen | 23 | 24-03-12 00:13 |
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 20:01 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
|
|