iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone icons (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1303-iphone-icons.html)

Peter 23-10-07 16:06

iPhone icons
 
1 Bijlage(n)
ik kwam op het net langs deze mooie icoontjes voor de iPhone. in welke map van de iPhone moet ik deze ergens plaatsen om deze te veranderen?

Alvast bedankt

linkie naar het zip bestandje van de icoontjes

BadSide 23-10-07 16:40

Applications/naam van de applicatie/icon.png
icon.png moet in die map dus vervangen worden.

Peter 26-10-07 07:31

ok, dankjewel

leon-44# 21-11-07 14:03

en hoe klik je 1 icoontje aan ??

leon-44# 21-11-07 14:07

sorry laatmaar, heb verkeerd gekeken

toch bedankt

Destiny 21-11-07 15:11

In welke map op je iPhone staat je Dock plaatje? Wil die vervangen maar kan hem nergens vinden.
En als ik in safari, mail, phone en music player de icons verander blijven ze gewoon hetzelfde op me springboard. Weet iemand waar dit aan ligt ?

Ook werkt het icoontje niet voor weather. Ik vervang het icon.png bestand in de map, maar ik krijg maar niet het aangepaste icoontje te zien. Wel het oude

leon-44# 21-11-07 17:43

weten jullie hoe je de iconen van instellingen en sms en zoo veranderd die staan namelijk niet in de lijst bij applications

AeronNL 24-11-07 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 18179)
In welke map op je iPhone staat je Dock plaatje? Wil die vervangen maar kan hem nergens vinden.
En als ik in safari, mail, phone en music player de icons verander blijven ze gewoon hetzelfde op me springboard. Weet iemand waar dit aan ligt ?

Ook werkt het icoontje niet voor weather. Ik vervang het icon.png bestand in de map, maar ik krijg maar niet het aangepaste icoontje te zien. Wel het oude


Ik heb dit probleem ook, mijn weer en foto's iccontje veranderen niet, terwijl ik ze toch precies zo genoemd heb.
Staat de naam van deze icoontjes in de bestanden in de iphone wel goed?

Jimmy_Boy 29-11-07 01:10

Ik weet hoe het werkt als je summerboard hebt geinstalleerd.
Je gaat naar /var/root/Library/Summerboard/Themes/"naam gekozen thema"/Icons/
Hierin de iconen verplaatsen.
@destiny
/var/root/Library/Summerboard/Themes/"naam gekozen thema"/
daar zie je dock staan

sjowol 29-11-07 01:18

tsja, al je orginele icoontjes overschrijven lijkt mij nou ook niet het beste plan, ik doe het lekker safe met summerboard en rsbt.

croiman 28-12-07 13:23

de iconen van Aqwaoch encolleteral damage vind ik de max !!!!
ik zet ze altijd al direct in de ***.app map, dit werkt prima, en gebruikt geen geheugen, zoals een thema van iswitcher ofzo

dennisclaessens 28-04-08 15:47

Weet iemand in welke map en bestand de volgorde van de iconen staan? Ik wil die graag veranderen ivm een dead strip aan de onderkant. als ik ze via een bestand kan verplaatsen, kan ik mn agenda naar boven verplaatsen en mijn afspraken op papier zetten :)

alle help is welkom!

croiman 28-04-08 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 9010)
ik kwam op het net langs deze mooie icoontjes voor de iPhone. in welke map van de iPhone moet ik deze ergens plaatsen om deze te veranderen?

Alvast bedankt

linkie naar het zip bestandje van de icoontjes

Als ik me niet verkeerd kijk, zie ik dat t de iconen van Louis mantia zijn, deze kun je via installer ook installeren.

Hans2728 21-07-09 20:35

OK dames en heren, hoop gepraat over icoontjes maar nu het volgende probleem.
Als je 3-rd party apps installeer krijg je om de icoontjes altijd een rand. Weet niet of iemand dit zelfde is tegengekomen. Nu is mijn vraag hoe krijg ik dat vierkantje weg om die icoon. Bij de standaard apps die op de iPhone staan gaat het prima, maar bij de "vreemde" software altijd weer die rand. Wie kan me helpen.

ICB 29-07-09 11:24

1 Bijlage(n)
Ik heb het probleem ook: bij bv het wijzigen van icoontjes van Foto's en Camera (standaard apps op de iPhone) worden custom icoontjes zonder vlak toegestaan. Als je icoontjes van 3rd party apps wijzigt krijg je er gratis en voor niks een vlak bij.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?? Zie screenshot ter illustratie

Hans2728 29-07-09 11:33

Hallo ICB,
Niemand schijnt het te weten.
Ik heb het er al een poosje opstaan, maar geen reacties.
Gr. Hans:mad:

ICB 29-07-09 11:50

Zag je post inderdaad. Hopelijk komt iemand dit topic tegen en heeft een oplossing (hoewel ik vermoed dat het niet op te lossen valt...). Kan op Google ook niets relevants vinden helaas

Hans2728 29-07-09 11:55

Ik denk dat er iets veranderd moet worden in de playlist van de applicaties.
Zit ook al weken te google te zoeken, heb zelfs "thememakers" om raad gevraagd, maar tot dusver geen reactie.

woutlaban 29-07-09 12:26

ik heb een andere vraag over icoontjes.. mijn iphone 3gs verandert steeds de plaatjes van mijn applicaties.. het verkeerde plaatje staat bij de verkeerde app.. weet iemand hoe dit komt?

ICB 29-07-09 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans2728 (Bericht 330864)
Ik denk dat er iets veranderd moet worden in de playlist van de applicaties.
Zit ook al weken te google te zoeken, heb zelfs "thememakers" om raad gevraagd, maar tot dusver geen reactie.

Ik heb uiteindelijk maar een Photoshop template gedownload, om custom icoontjes van een custom achtergrond te voorzien.

Check MacThemes Forum / [PSD]iPhone Icon Template of iPhone and iPod Touch Icon Template | Command-Tab


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.