//

Fotos over zetten via itunes

Fotos over zetten via itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi ik heb eindelijk itunes gedownload op mijn laptop en heb mijn fotos overgezet naar mijn iphone, maar als ik nu via me iphone naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-11-12, 00:35
Iphone5owner Iphone5owner is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Post Fotos over zetten via itunes

Hi ik heb eindelijk itunes gedownload op mijn laptop en heb mijn fotos overgezet naar mijn iphone, maar als ik nu via me iphone naar fotos ga heb ik 3mappen, Filmrol die is er standaard al maar nu heb ik ook fotobibliotheek en mijn afbeeldingen, maar zou graag 1 van die willen verwijderen want het zijn de zelfde fotos in verschillende mappen, of heb ik het verkeerd gedaan en niet alles goed overgezet? hoop dat iemand me verder kan helpen en kan vertellen hoe itunes nou precies werkt. dankuwel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
fotos, iphone, itunes, overzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotos van Pc op Iphone zetten WildThing iPhone algemeen 3 29-07-12 00:54
fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S haticeee iPhone algemeen 5 22-08-11 20:44
Foto: fotos op computer zetten lukt niet rubenowns Muziek, foto & video 9 30-06-11 03:26
iTunes wist mijn fotos borgqueenx iTunes 0 31-08-10 22:50
Windows: itunes fotos weg:s pieterwillems iTunes 3 21-06-10 11:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.