iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wi-Fi valt weg op 1 iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/130360-wi-fi-valt-weg-op-1-iphone.html)

cavello7 25-11-12 19:53

Wi-Fi valt weg op 1 iphone
 
Hallo,

Bij de Iphone van m'n vader valt Wi-Fi weg na enkele minuten. Wi-Fi blijft dus niet aanstaan. Mijn broer en ik hebben ook allebei een iphone 4 en daar bfijt Wi-Fi wel aan staan en hoeven niet telkens het wachtwoord opnieuw in te geven.

Ik heb de netwerkinstelling van de toestel al gereset maar dit mocht noet baten..
Wat kan ik nog meer doen?

Kan iemand mij aub helpen??

apotheosis 25-11-12 19:56

Mss een herstel doen (onthoud wel je bepaalde zaken zal moeten herinstellen, er kruipt een beetje werk in).
Als dat nog niet helpt zou het wel eens kunnen er iets niet goed meer is en je deze zal moeten binnen steken (hope van nie natuurlijk, test eerst alles zoveel mogelijk uit).
Wacht ook nog effe op info van andere mensen hier.
Het vervelende kan wel zijn dat als je een iPhone die geen garantie meer heeft en je laat herstellen bijna evenveel als een nieuwe kan kosten, dus opletten mocht je deze ooit moeten binnen steken :).
Vragen dan om er naar te kijken maar eerst de prijskost vragen vooraleer te laten herstellen.
Ik heb dat gedaan bij een gps; dieven ingebroken, mijn vast gps kapot getrokken, was te herstellen, ik wilde eerst de kost weten; 500 euro meneer, nee merci heb ik gezegd, houd em dan maar.

cavello7 25-11-12 20:10

@ apotheosis
Dus je bedoeld, het hele toestel alles herstellen?
Ik wacht nog even op andere opties, en mocht ik er niet uit komen kan ik hem altijd nog helemaal herstellen.

evengoed bedankt!

stino90 26-11-12 00:36

probeer het eens via anders: vul je netwerknaam in, je soort beveiliging en wachtwoord, dit zou de klus moeten klaren.

cavello7 26-11-12 00:42

lees elders dat het ook via "anders" kan.
Ik ga dat proberen! laat wel weten als het gelukt is.

Thanks!

cavello7 27-11-12 18:35

Heren,

Heb geprobeerd om via "anders" de Wi-Fi verbinding terug te krijgen maar is NIET gelukt.
Ben bang dat het toestel toch opgestuurd moet gaan worden.

De provider (KPN) zal er wel niks aan kunnen doen zeker??

MathieuG 27-11-12 19:34

Firmware van de router updaten was hier de oplossing.

cavello7 27-11-12 19:37

Router updaten?
Waarom heeft mijn iPhone en die van m'n broer er geen last van dan?

Als de instellingen van de router niet goed staan zouden wij er ook last van moeten hebben

MathieuG 27-11-12 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cavello7 (Bericht 856661)
Router updaten?
Waarom heeft mijn iPhone en die van m'n broer er geen last van dan?

Als de instellingen van de router niet goed staan zouden wij er ook last van moeten hebben

Beide op dezelfde iOS versie? Ik zou het zo niet weten maar het is toch het proberen waard zou ik zeggen. Kleine moeite. Bij mijn iPhone 4 en iPad 2 op iOS 6.0.1 had ik thuis met de dlink router ook geregeld een wegvallend Wi-Fi signaal. Via instellingen naar mijn thuisnetwerk opende een browsersscherm met het woord success en het was tijdelijk goed. Na de update van de firmware draait Wi-Fi op beide iDevices stabiel. Nogmaals niet geschoten is altijd mis. En minder werk dan het herstellen van de iPhone.

cavello7 27-11-12 19:44

Ben nu bezig met het downloaden van iOS 6.0.1 op het toestel waar de Wi-Fi weg valt. Misschien is het probleem daarna verholpen. Wi-Fi blijft nu nog wel aanstaan..

MathieuG 27-11-12 19:47

Ik hoop het voor je dat het daarmee is opgelost. Vreemd genoeg ontstond bij mij juist het probleem na de iOS 6.0.1 update.

Guino 08-03-13 14:41

I 'm very disapointed about the Wi-Fi on Iphone 5
And I see not one solution to solve it pity !!( I have try many tricks from you tube movies online : but nothing have make a grand difference to me )
I hope that Apple coming up & quickly please dear Appel with a new Update special for the Wi-Fi BUG !! because there is still a lot of people world wide that have big
Wi-Fi issues with the Iphone 5 !!!! I hope soon a good update for the Wi-Fi please
I can not change my Iphone in the store because I have not the papers : Bill and the warranty on my name
I have Exhange my old Iphone 4 with a stranger for the new Iphone 5
Very stupid but to late of course !!! And now the Wi-Fi is very weak on the Iphone 5
When I go far away from my internet router more than 12/15 feet it have not enough power very much times and disconnect very times also it working only good near to my router and on 3G networking I have not problem of course but 3G is very expensive when I stay to far away from my router . Who can tell me the golden trick for solve it in mu situation


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.