iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Rood lampje iPhone 5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/130431-rood-lampje-iphone-5-a.html)

jooskieffer 27-11-12 22:14

ik heb ook het rode lampje, maar er werd mij door een genius verteld dat dit geen probleem zou moeten zijn. de genius zei dat het misschien komt omdat de lijm nog niet goed opgedroogd was, maar ik heb mijn iphone 5 nu een maand en het zit er nog..

bamibal 27-11-12 23:08

Iedereen bedankt voor jullie hulp.

Ik ga morgen weer langs Vodafone en kijken hoe het afloopt.

Wimus 27-11-12 23:43

Witte 5, geen last van

Boy150 28-11-12 20:57

Ik heb dit ook op mijn iPhone 5 ook alleen als het beeld aan staat, en vooral in het donker voor het slapen gaan als ik nog even op mijn iPhone kijk. Zo te horen hebben meer mensen hier last van. Onnodig om Apple hiervoor te bellen? Kan het kwaad dat rode lampje?

ergoboy 28-11-12 21:08

vind ik een beetje overdreven.. tenslotte .zooveel licht geeft dat bij mij niet .je ziet het bij mij amper en de telefoons werken prima

fllex 29-11-12 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bamibal (Bericht 856603)
Zojuist terug van vodafone en ze gaan hem opsturen.

Alleen ze zeiden dat ze geen iphones mogen omruilen, terwijl ee op het garantiebewijs/bon staat dat je toestel kan ruilen binnen 7 dagen. Is dit toegestaan?

Maak gewoon een genius afspraak bij de apple store. Daar doen ze niet moeilijk met opsturen, je krijgt meteen een andere mee :) heb ik ook gedaan terwijl ik hem ook bij Vodafone gekocht had.

bamibal 29-11-12 11:14

Ik heb gister een nieuwe meegekregen, maar die nieuwe heeft ook een rode lichtje. Volgens mij komt het bij de ene wel voor en andere weer niet

@fllex

Ja, maar als je niet in de buurt woont, dan gaat het moeilijk.

fllex 29-11-12 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bamibal (Bericht 857105)
Ik heb gister een nieuwe meegekregen, maar die nieuwe heeft ook een rode lichtje. Volgens mij komt het bij de ene wel voor en andere weer niet

@fllex

Ja, maar als je niet in de buurt woont, dan gaat het moeilijk.

Ach dat kleine stukkie...

bamibal 29-11-12 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fllex (Bericht 857128)
Ach dat kleine stukkie...

Haha, ti's wel een reistijd van 2,5 uur

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2012 om 12:50 ----------

Zojuist met Apple Care gesproken en ze zeiden dat het niet ernstig was. De ene persoon kan het wel zien en de andere niet, ligt er net aan hoe gevoelig je ervoor bent enzo.

Maar nu weet ik tenminste zkkr dat het niks ernstig is :)

Moeswa 30-11-12 16:08

Hier Wit niets te zien ..... zet hem even terug naar fabrieksinstellingen!

s.keesen 08-12-12 08:50

Ik heb een witte en zie het lampje ook. Ik maak me er verder niet druk om, want de telefoon is verder prima. Het was me niet eens opgevallen als ik dit topic niet had gelezen :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.