//

Batterij snel leeg met 3G aan

Batterij snel leeg met 3G aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, De batterij van mijn iPhone 5 gaat wel erg snel leeg als ik 3G aanheb. Ik doe geen gekke dingen erop alleen wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-12, 17:53
meelezer21 meelezer21 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard Batterij snel leeg met 3G aan

Beste forumleden,
De batterij van mijn iPhone 5 gaat wel erg snel leeg als ik 3G aanheb. Ik doe geen gekke dingen erop alleen wat surfen, Facebook checken en nu.nl app bijvoorbeeld. Maar in een half uur is er al zon 10% van mijn batterij af😕 Is dit normaal?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-12, 07:43
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meelezer21 Bekijk bericht
Beste forumleden,
De batterij van mijn iPhone 5 gaat wel erg snel leeg als ik 3G aanheb. Ik doe geen gekke dingen erop alleen wat surfen, Facebook checken en nu.nl app bijvoorbeeld. Maar in een half uur is er al zon 10% van mijn batterij af😕 Is dit normaal?
3G verbruikt nu eenmaal batterij. De processor heeft dan meer werk om een stabiele verbinding te maken.
  #3  
Oud 28-11-12, 07:45
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Zoek eens op het forum voor jouw probleem, je zal zien dat je niet de enige bent, ook met een 4 en 4s ........, is dit normaal......

Bv:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...terij-mee.html
  #4  
Oud 28-11-12, 12:26
meelezer21 meelezer21 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard

Nja, dat topic heeft meer betrekking op de algemene batterijstatus en richt zich niet zozeer op problemen..

Maar je zou ongeveer 8 uur met 3G moeten kunnen internetten. Maar ik denk dat ik amper aan de 5 uur zou komen Ik heb verder veel dingen uitstaan zoals locatievoorzieningen, push, helderheid beneden gemiddeld etc.
  #5  
Oud 28-11-12, 12:29
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meelezer21 Bekijk bericht
Nja, dat topic heeft meer betrekking op de algemene batterijstatus en richt zich niet zozeer op problemen..

Maar je zou ongeveer 8 uur met 3G moeten kunnen internetten. Maar ik denk dat ik amper aan de 5 uur zou komen Ik heb verder veel dingen uitstaan zoals locatievoorzieningen, push, helderheid beneden gemiddeld etc.
Ja het is al wel langer duidelijk dat de cijfers die Apple geeft niet kloppen. ;-)
  #6  
Oud 28-11-12, 13:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meelezer21 Bekijk bericht
Maar je zou ongeveer 8 uur met 3G moeten kunnen internetten.
Dat hangt allemaal af van verschillende variabelen zoals: de bandbreedte, de afstand tot de UMTS/HSPDA cel, enz...

Hoe hoger de bandbreedte en hoe verder de afstand tot UMTS/HSPDA cel hoe meer energie er verbruikt wordt.

Het is zoals met een auto. Met zeven (7) liter benzine kan je honderd (100) kilometer ver rijden. Maar niet als je dat aan 200 km/h doet.
  #7  
Oud 28-11-12, 13:20
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Omdat dit als heel veel aan bod is gekomen gaat hier een slotje.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S Batterij snel leeg met iOS 6 iPickup iPhone algemeen 9 26-12-12 15:23
Batterij iPhone 4 heel snel leeg, Iphone blijft niet uit, springt meteen weer aan aalbeek9 iPhone algemeen 2 06-02-12 19:08
Batterij loopt zeer snel leeg bij geluid AAN spiegelaereh iPhone algemeen 0 28-09-11 11:07
batterij snel leeg gertk57 iPhone algemeen 6 12-09-11 20:51
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.