//

Scherm kapot (glas)

Scherm kapot (glas) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 2G wil ik laten repareren.. maakt het nog iets uit of het naar die Spark Electronics of naar ISN service gaat? Het scheelt namelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 09-11-09, 14:06
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Mijn 2G wil ik laten repareren.. maakt het nog iets uit of het naar die Spark Electronics of naar ISN service gaat?

Het scheelt namelijk 50 eurie..

Groet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 09-11-09, 17:06
anne73 anne73 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Hallo,

Ook ik was zo blond mijn iphone te laten vallen. Nou ben ik erg verknocht aan mijn iphone en wil hem dus eigenlijk z.s.m. laten repareren. Wil hem niet opsturen en aangezien ik niet in brabant woon zocht ik het iets dichter bij huis. Ik kwam terecht op ipodreparatie.nl, zij zitten in Bussum wat voor mij weer sneller te bereiken is. Ik kom hier niet zoveel tegen maar ben toch op zoek naar mensen die ervaringen hebben met dit bedrijfje (graag recent, aan ervaringen heb ik niets als ze oud zijn, ga er van uit dat er inmiddels een ander persoon achter zit aangezien ik in ervaringen de naam R.R. Richie aantref en nu het antwoord via mail krijg van een Theo (ook het adres is anders).
iemand recente ervaringen met dit bedrijf???
Tnx!
  #183  
Oud 10-11-09, 09:36
sjolmers sjolmers is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Friesland
Berichten: 45
Standaard

Ik heb mijn glas + digitizer vervangen. Dit is echt niet moeilijk. Het heeft me 35 dollar gekost (incl. verzendkosten) en een uurtje werk. Heel wat anders dan de prijs die ik van T-mobile kreeg (€470,80!!!).

ik heb deze handleiding gebruikt: YouTube - iPhone 3G / 3GS Glass Digitizer Replacement Repair HD Tutorial DIY Complete

De digitizer heb ik hier besteld: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...d=418053171008

Het is niet moeilijk, en als het je toch niet lukt kun je je iphone altijd nog opsturen/wegbrengen.

Laatst gewijzigd door sjolmers; 10-11-09 om 10:07.
  #184  
Oud 11-11-09, 01:15
bartvlith bartvlith is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ravinja Bekijk bericht
heb die van mij ook laten vallen en zat een barst in het scherm. De 14e opgestuurd naar fixsupport en staat sinds de 17e in het systeem als zijnde naar de reparatieafdeling. Op de site staat een totale doorlooptijd van 10 dagen. Laat weten hoe het is gegaan!

Schiet niet echt op.... Sinds de 17e in het systeem. Vorige week mailtje gestuurd, zou begin week 10 worden.... niets gehoord. Woensdag gebeld, wordt echt donderdag middag gerepareerd en kan dan meteen de deur uit.... niets gehoord

Morgen maar weer bellen en kijken wat het deze keer is. Spoedreparaties kunnen blijkbaar wel tussendoor en binnen 1 dag, maar daar betaal je exta voor...
Ik heb een iphone 2g en ik heb het glas laten vervangen dindag opgehaald door koerier vrijdag terug kost wat maar dan heb je ook wat.
  #185  
Oud 11-11-09, 16:35
anne73 anne73 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Toch maar gewoon gegokt, heb een afspraak gemaakt en ben langs gegaan. Half uurtje later liep ik weer buiten met mijn iphone weer helemaal heel!! Kosten waren 79 euro. Hij is idd de nieuwe eigenaar. Echt een aanrader dus.
  #186  
Oud 23-11-09, 18:43
Drumpie Drumpie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 51
Standaard

Wat is het bezoekadress van iPhone Reparatie ISN, zodat ik morgen even langsga.?
  #187  
Oud 23-11-09, 18:54
anne73 anne73 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Geen idee, ik was bij repod/ ipodreparatie langs gegaan. Zit in Bussum.
  #188  
Oud 22-12-09, 16:51
joramkaat joramkaat is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Zwijndrecht, Nederland
Berichten: 15
Standaard

ik heb mijn iphone 3gs een week, ik heb hem net laten vallen op de straat, en ja het glas is dus aardig kapot.

Hoeduur ben ik bij die zaak in Bussum uit voor een nieuw scherm + reparatie?


Want ik wil zsm weer een nieuw scherm!
  #189  
Oud 22-12-09, 16:57
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joramkaat Bekijk bericht
ik heb mijn iphone 3gs een week, ik heb hem net laten vallen op de straat, en ja het glas is dus aardig kapot.

Hoeduur ben ik bij die zaak in Bussum uit voor een nieuw scherm + reparatie?
Waarom vraag je het daar zelf niet
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #190  
Oud 22-12-09, 17:18
joramkaat joramkaat is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Zwijndrecht, Nederland
Berichten: 15
Standaard

gedaan ik heb een mailtje gestuurd ,er staat namelijk dat het 89 euro kost, maar ik weet niet of dat inclusief nieuw scherm is.

En ja nu maar hopen dat het zsm kan!
  #191  
Oud 22-12-09, 17:28
jumea jumea is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Smile

Loop anders even bij fixsupport naar binnen, Kosten daar zijn 79,- incl. scherm. Reparatie was zo gedaan. Ik weet alleen niet of den haag bij jou in de buurt is.
  #192  
Oud 23-12-09, 12:04
joramkaat joramkaat is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Zwijndrecht, Nederland
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jumea Bekijk bericht
Loop anders even bij fixsupport naar binnen, Kosten daar zijn 79,- incl. scherm. Reparatie was zo gedaan. Ik weet alleen niet of den haag bij jou in de buurt is.
Ja ik heb contact opgenomen met fixsupport, thanks!
Maar hoesnel is dit klaar dan? of moet je gewoon een week wachten?
  #193  
Oud 24-12-09, 09:38
jumea jumea is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Hoi Joramkaat,

Ik had mijn toestel met 2 uurtjes weer terug. Ik kon hem binnen een uur weer ophalen, maar ik moest nog even de stad in. Een maatje van me heeft het per post gedaan, duurde 3 dagen. Ze zijn dus lekker snel daar.

Groet.

Laatst gewijzigd door jumea; 24-12-09 om 09:41.
  #194  
Oud 19-01-10, 21:29
Joop87 Joop87 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Even dit topic omhoog, want vandaag heb ik de eer gehad om mijn iPhone te laten vallen.

Na dit topic doorgelezen te hebben, lijkt ISN Service de beste optie voor een reparatie. Heeft iemand nog recent (de afgelopen maand) gebruikt gemaakt van hun diensten?

De site heeft het verder om een 'degelijke verpakking' om je iPhone in op te sturen naar ze. Hoe hebben mensen met ervaring dat eerder gedaan?

Verder staat op hun site bij het reparatieformulier 'inlogcode', heeft iemand enig idee wat daarmee bedoeld wordt?

Joop

PS: Excuses voor mijn onwetendheid maar hoe krijg ik al mijn persoonlijke informatie van mijn iPhone af, op een manier zodat ik later ze weer snel erop kan zetten, voordat ik hem verzend?
  #195  
Oud 19-01-10, 21:58
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joop87 Bekijk bericht
Even dit topic omhoog, want vandaag heb ik de eer gehad om mijn iPhone te laten vallen.

Na dit topic doorgelezen te hebben, lijkt ISN Service de beste optie voor een reparatie. Heeft iemand nog recent (de afgelopen maand) gebruikt gemaakt van hun diensten?

De site heeft het verder om een 'degelijke verpakking' om je iPhone in op te sturen naar ze. Hoe hebben mensen met ervaring dat eerder gedaan?

Verder staat op hun site bij het reparatieformulier 'inlogcode', heeft iemand enig idee wat daarmee bedoeld wordt?

Joop

PS: Excuses voor mijn onwetendheid maar hoe krijg ik al mijn persoonlijke informatie van mijn iPhone af, op een manier zodat ik later ze weer snel erop kan zetten, voordat ik hem verzend?
Joop, dat is balen joh. We zijn allemaal een keer aan de beurt lijkt het wel. Ik heb mijn iphone laten maken bij ISN Service. Op zich keurig afgehandeld, alleen nadien veel stof onder het scherm. Ze geven hier geen garantie op en vinden dat er onder elke Iphone wel stof komt. Je kunt je Iphone bijvoorbeeld versturen in een kartonnen doosje of bijvoorbeeld in een DVD of CD verpakking. Programma's en info heb ik erop laten staan. Wel de SIM eruit halen. De inlogcode is de code van de Iphone (als je die hebt geactiveerd. Succes!
  #196  
Oud 19-01-10, 22:15
jumea jumea is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Hoi Joop, Zelf heb ik geen ervaring met ISN (ik heb mijn glas laten vervangen bij Fixsupport, het schijnt dat je hier wel garantie krijgt op stof onder je glasplaat).
Als je je data wilt behouden kun je even een reservekopie maken in iTunes. iPhone verbinden met iTunes, in de linker kolom rechtermuisknop op je iPhone naam( iPhone van...) en kiezen voor reservekopie. Als je je data later wilt terug zetten klik je op reservekopie terugzetten. Heel makelijk.

Groetjes.
  #197  
Oud 19-01-10, 22:18
Joop87 Joop87 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intered Bekijk bericht
Joop, dat is balen joh. We zijn allemaal een keer aan de beurt lijkt het wel. Ik heb mijn iphone laten maken bij ISN Service. Op zich keurig afgehandeld, alleen nadien veel stof onder het scherm. Ze geven hier geen garantie op en vinden dat er onder elke Iphone wel stof komt. Je kunt je Iphone bijvoorbeeld versturen in een kartonnen doosje of bijvoorbeeld in een DVD of CD verpakking. Programma's en info heb ik erop laten staan. Wel de SIM eruit halen.
Ah, volgens mij heb ik eerder in dit topic je reactie gelezen over de stof onder je scherm na een reparatie bij ISN Service.

Vooralsnog lijkt ISN Service mij de beste optie, al blijft het een duur geintje. Voor alle zekerheid: de verzendkosten heen betaal je vanzelfsprekend zelf maar de verzendkosten terug nemen zij voor hun rekening?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intered Bekijk bericht
De inlogcode is de code van de Iphone (als je die hebt geactiveerd. Succes!
Helaas begrijp ik niet wat je hiermee bedoelt. Hoe zou ik mijn iPhone geactiveerd hebben?

Bedankt voor je hulp.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jumea Bekijk bericht
Hoi Joop, Zelf heb ik geen ervaring met ISN (ik heb mijn glas laten vervangen bij Fixsupport, het schijnt dat je hier wel garantie krijgt op stof onder je glasplaat).
Als je je data wilt behouden kun je even een reservekopie maken in iTunes. iPhone verbinden met iTunes, in de linker kolom rechtermuisknop op je iPhone naam( iPhone van...) en kiezen voor reservekopie. Als je je data later wilt terug zetten klik je op reservekopie terugzetten. Heel makelijk.

Groetjes.
Even een paar vragen over Fixsupport. Hoe duur was de reparatie bij Fixsupport en hoe lang duurde het voordat je je telefoon weer terug had?

Bedankt voor je tip hoe een reservekopie te maken.

Laatst gewijzigd door Joop87; 19-01-10 om 23:10.
  #198  
Oud 20-01-10, 00:20
jumea jumea is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Hoi Joop, De kosten waren bij Fixsupport 77.95 incl. alles. Ik ben zelf bij fixsupport langs gegaan en het duurde een uur tot deze klaar was. Zoals ik al eerder schreef heeft een vriend van me het toestel per post ingestuurd. Hij is het toestel 3 dagen kwijt geweest. Naar mijn idee erg snel. 1 dag om hem daarheen te sturen, 1 dag reparatie en 1 dag terug sturen. Stuur ze anders even een mailtje als je nog vragen hebt. Handig om te weten is bijvoorbeeld of ze het onderdeel op voorraad hebben.

Groetjes
  #199  
Oud 25-01-10, 11:38
spiree spiree is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb gister ook het geluk gehad dat ik mijn iphone op straat heb laten vallen was maar 20 / 30 cm dat ie viel maar net genoeg om het glas en de lcd te slopen heb nu defecte scherm er al uit gekregen en nieuwe + glas besteld op I-Cheap - 80 euro ben je klaar monteren van nieuwe scherm zal niet zoveel moeite opleveren zijn genoeg handleidingen voor op youtube
  #200  
Oud 25-01-10, 14:12
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Nou succes met het monteren, als ik het mag geloven is het allemaal zo makkelijk nog niet(maar met enige ervaring kan ik me wel voorstellen dat je het zelf probeert)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stof onder het Iphone Scherm/Glas Relaxman93 iPhone algemeen 156 11-03-11 16:27
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! segers909 iPhone algemeen 23 14-02-11 04:07
Iphone scherm(display) en glas stuk ProMark1 iPhone algemeen 7 01-10-10 14:58
Scherm kapot! MarcNL iPhone algemeen 2 27-07-10 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.