iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Scherm kapot (glas) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1305-scherm-kapot-glas.html)

hnz 22-04-08 19:43

jaa haha niet zo letterlijk nemen natuurlijk :P jeetje :D

dennisclaessens 25-04-08 10:31

Wat een tegenvaller... ik heb mijn iphone nu nog geen maand en de onderste strook van het touchscreen reageert niet meer! Wat kan ik doen aangezien ik zelf geen aankoopbon heb en hij nog nit in NL verkrijgbaar is....

Lucien34 09-05-08 10:16

Je KAN er niets aan doen, want Apple NEderland repareert niet aan "illegaal" gekochte phones.
Het gaat om de knikkers, want ze zijn gewoon aan het onderhandelen met providers wie de Iphone mág gaan verkopen bij een abbonement.
Ik heb hem verleden week naar Fixsupport gestuurd, en heb gisteren gebeld.
Volgende week is ie klaar en dan komt ie weer naar huis trug!
Ik post dan wel weer even hoe het allemaal is gegaan

levent 20-05-08 04:25

halo , ik ben er ook voor geintresseerd voor het te laten vervangen want doordat ik hem heb laten vallen is mn scherm gebarste :( maar voor de rest werkt alles perfect...
mvg

Chantee 27-05-08 12:11

ik heb mijn iphone laten vallen en nu is ALLEEN het ' glas' kapot hoeveel kost dit om dit te laten maken?
ik heb gehoord minder dan 50?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien34 (Bericht 110027)
Je KAN er niets aan doen, want Apple NEderland repareert niet aan "illegaal" gekochte phones.
Het gaat om de knikkers, want ze zijn gewoon aan het onderhandelen met providers wie de Iphone mág gaan verkopen bij een abbonement.
Ik heb hem verleden week naar Fixsupport gestuurd, en heb gisteren gebeld.
Volgende week is ie klaar en dan komt ie weer naar huis trug!
Ik post dan wel weer even hoe het allemaal is gegaan

hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?

redhead 27-05-08 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chantee (Bericht 118292)
ik heb mijn iphone laten vallen en nu is ALLEEN het ' glas' kapot hoeveel kost dit om dit te laten maken?
ik heb gehoord minder dan 50?

Ook bij mij, alleen het 'glas' kapot. De rest (touchscreen etc) doet het gewoon. Heeft iemand al ervaring om alleen het glas te vervangen.

Op eBay is alleen het glas voor niet veel te koop. Maar dan moet dit wel zonder al te veel problemen te repareren zijn. Ik las ergens dat het glas op het touchscreen zit gelijmd o.i.d.

Kan iemand er wat meer over vertellen of heeft iemand al zelf zijn glas vervangen?

Chantee 27-05-08 12:32

ik wil me iphone gewoon wegbrengen naar naar iets van apple ofzo,
zodat ik zeker weet dat het goed ismaar ik heb GEEN idee hoeveel dat kost:O
weet iemand dat?

dutchbloke 27-05-08 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chantee (Bericht 118306)
ik wil me iphone gewoon wegbrengen naar naar iets van apple ofzo,
zodat ik zeker weet dat het goed ismaar ik heb GEEN idee hoeveel dat kost:O
weet iemand dat?

Lees de post van Lucien34.

Redeemer 29-05-08 17:58

Nou, ik ben ook de gelukkige bezitter van een iPhone met gebroken scherm..toestel werkt nog prima.. Toch maar even naar de MacMe geweest om gewoon even te vragen of ze ook iets voor me konden betekenen.. helaas.. valschade valt sowieso niet eens onder de garantie en omdat het geen legale iPhone is kan ik het helemaal shaken..

dus,

Fixsupport is blijkbaar de enige optie nu..


@Lucien34: Wat heb je in totaal moeten betalen? Beetje tevreden over de service?

shekieb 31-05-08 16:13

goeie middag


ik heb ook een iphone 8g en de sgerm is ook kapot maar is 175 niet te duur als het goedkooper is ik betaal ok


Shekieb

WhatsNext 02-06-08 09:58

Van mij is ook gebarsten! Wil ook graag een reparatie!

knotsknuppel 08-06-08 02:03

hallo allen,
ondertussen zijn er al heel wat schermpjes gesneuveld lees ik hier, en ja, de mijne ook zonet. wie heeft waar de beste ervaringen ondervonden?

je kan me iets laten weten op info@rubenket.be

mvg knotsknuppel / ruben

Fresh 08-06-08 02:05

Misschien kun je Croiman overhalen om naar je iPhone te kijken. Anders blijft er niet anders over dan partijen als fixsupport.nl om je iPhone te repareren.

netvista 08-06-08 10:23

Je kan het ook gewoon zelf proberen. Ik heb het laatst ook gedaan en het is te doen, alleen is het wel een vreselijk prutswerk om de boel weer fatsoenlijk in elkaar te zetten, maar het scheelt je wel 75 euro. Schermpjes kan je bijvoorbeeld vinden op ebay.

truckdiver 08-06-08 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netvista (Bericht 123606)
Je kan het ook gewoon zelf proberen. Ik heb het laatst ook gedaan en het is te doen, alleen is het wel een vreselijk prutswerk om de boel weer fatsoenlijk in elkaar te zetten, maar het scheelt je wel 75 euro. Schermpjes kan je bijvoorbeeld vinden op ebay.

en op you tube zijn filmpjes te vinden hoe je de iphone helemaal demonteert.
zo kan je (bijna) biets verkeerd doen.

jeremy14 08-06-08 12:31

Mijn scherm valt soms uit dan moet ik een HARDE reboot doen om het weer aan te krijgen, betekent dit dat het scherm kapot is?

fabijanf 13-06-08 14:24

is de nieuwe iphone goedkoper dan de oude met barst laten repereren ?

Bomans 13-06-08 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabijanf (Bericht 126865)
is de nieuwe iphone goedkoper dan de oude met barst laten repereren ?

Is die van jou al stuk misschien? :D

fabijanf 13-06-08 14:41

ja :( , alles werk wel gelukkig , alleen jammer van die barst , zit er z'n magisch laagje over tegen krassen help het niet tegen vallen

Bomans 13-06-08 14:59

Hmmm, las het even verkeerd.
Dacht dat je wou weten hoeveel het zou kosten om een 3G te laten maken :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.