//

Scherm kapot (glas)

Scherm kapot (glas) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb ik volgens mij al geprobeerd, home button en aan-uit knop beiden geruime tijd ingedrukt restart gedaan blijft een wit scherm, ik heb alleen wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 06-08-09, 15:18
norman12345 norman12345 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

heb ik volgens mij al geprobeerd, home button en aan-uit knop beiden geruime tijd ingedrukt

restart gedaan blijft een wit scherm, ik heb alleen wel per ongeluk iets afgeknipt van et scherm dat ik besteld hadkan dat het zijn ?

Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:59. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 06-08-09, 15:36
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norman12345 Bekijk bericht
restart gedaan blijft een wit scherm, ik heb alleen wel per ongeluk iets afgeknipt van et scherm dat ik besteld hadkan dat het zijn ?
Ligt er aan wat je hebt afgeknipt, foto?
  #143  
Oud 07-08-09, 00:30
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard Glasbreuk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherre Bekijk bericht
Ook ik zit met het probleem van glasbreuk. Alles werkt wel nog perfect.

Hier lees ik oplossingen en service providers uit Nederland.

Kent iemand ook oplossingen of goedkope service diensten uit BELGIE?? Liefst West Vlaanderen.

Groeten
Had scherm gebroken, gevallen.
Toestel aangetekend verzonden naar http://www.ipod-service.nl/iphone3g.htm,(hier staan alle prijzen), twee dagen later een mail met de melding dat scherm vervangen is en zelfs iphone intern gereinigd. Betalingsopdracht erbij, en dat ie na betaling of een screenshot van betalingsbewijs verzonden wordt. Vanuit België geen probleem.
Citaat mail: "Geachte klant,

Uw iPhone is klaar en werkt weer zoals het hoort.
Tevens hebben we de iPhone van binnen schoongemaakt.

De kosten zijn als volgt;

Digitizer 49,00
Inbouwen 22,50
Verzending aangetekend retour 7,70
--------------------------------------------------
Totaal 79,20

Susan Jansen
ISN Service
kvk 17211585
www.ipod-service.nl"

Had eerst bij Dynafix geïnformeerd, kosten lagen bijna 4 x zo hoog.
  #144  
Oud 10-08-09, 14:35
Scherre Scherre is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg Bekijk bericht
Had scherm gebroken, gevallen.
Toestel aangetekend verzonden naar http://www.ipod-service.nl/iphone3g.htm,(hier staan alle prijzen), twee dagen later een mail met de melding dat scherm vervangen is en zelfs iphone intern gereinigd. Betalingsopdracht erbij, en dat ie na betaling of een screenshot van betalingsbewijs verzonden wordt. Vanuit België geen probleem.
Citaat mail: "Geachte klant,

Uw iPhone is klaar en werkt weer zoals het hoort.
Tevens hebben we de iPhone van binnen schoongemaakt.

De kosten zijn als volgt;

Digitizer 49,00
Inbouwen 22,50
Verzending aangetekend retour 7,70
--------------------------------------------------
Totaal 79,20

Susan Jansen
ISN Service
kvk 17211585
www.ipod-service.nl"

Had eerst bij Dynafix geïnformeerd, kosten lagen bijna 4 x zo hoog.
Kan je snel even vertellen wat de snelste manier is om je iphone te verzenden aangetekend? En ook waar ik daarvoor terecht kan? Procedure?

Bedankt
  #145  
Oud 10-08-09, 15:44
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherre Bekijk bericht
Kan je snel even vertellen wat de snelste manier is om je iphone te verzenden aangetekend? En ook waar ik daarvoor terecht kan? Procedure?

Bedankt
Postkantoor...
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #146  
Oud 10-08-09, 15:54
biatch biatch is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik ben hier geweest http://www.pdatech.nl/ kan zowel op afspraak of versturen.
In 30 min had hij mijn scherm en behuizing vervangen, alles orgineel en goede service.

Laatst gewijzigd door biatch; 10-08-09 om 18:40.
  #147  
Oud 10-08-09, 16:20
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherre Bekijk bericht
Kan je snel even vertellen wat de snelste manier is om je iphone te verzenden aangetekend? En ook waar ik daarvoor terecht kan? Procedure?

Bedankt
Op de site zie je alle herstellingen die ze uitvoeren. iphone goed inpakken, pakketje op postkantoor aangetekend verzenden en enkele dagen later krijg je van hun een berichtje.
  #148  
Oud 10-08-09, 16:49
Scherre Scherre is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Ziezo bedankt alleszinds voor de vele tips hier op Iphoneclub.nl! Pakketje is verstuurd via DePost.
Voor de geinteresseerden: West Vlaanderen naar Nederland aangetekend en ingepakt kostte me 10euro!
  #149  
Oud 14-08-09, 19:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik heb het dus ook zitten..
Altijd zeer voorzichtig mee geweest, maar vandaag even uit m'n handen geglipt op een betonnen vloer.. Resultaat: scherm gebroken

Gelukkig zie ik nu dat het me maar 100 euro zal kosten via iPod Reparatie daar, maar jammer genoeg nemen ze tot 24 augustus geen reparaties meer aan..

EDIT
Valschade valt niet onder de garantie zeker?

  #150  
Oud 14-08-09, 20:24
Scherre Scherre is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Ja inderdaad. Twee dagen geleden was het nog slechts tot de 18 de maar er komen dus snel heel wat dagen bij... Het zal wellicht heel druk zijn daar.

Wat je kan proberen is nog een formulier bemachtigen ergens en hem toch proberen opsturen... Je zal hem misschien eventjes kwijt zijn maar het is beter dat dan niks. Helaas heb ik mijn formulier niet meer staan anders mocht je dat van mij gebruiken.

Maandag op de post gedaan en vandaag is hij al terug onderweg naar België. Totale kost 129.20 euro (verzending inclusief). Zal wel blij zijn als ik hem terug heb.

Ik vrees dat ik je niet verder kan helpen hierbij.

Valschade niet onder garantie. Tenzij verzekering genomen, en dan nog niet zeker dat het gedekt is!
Opvallende vaststelling: Mijn 1generation Iphone heb ik ontzettend veel laten vallen, nooit schade aan gehad. Vorige maand laat een vriend die naast me zat in de auto zijn iphone 3G glippen uit zijn handen. Door het raam aan 60km/uur op het Franse tarmak. Enkel een krasje en niks aan.
Ik laat mijn 3Gs vallen van 15 cm op houten vloer => scherm kapot...

Veel succes!

Laatst gewijzigd door Scherre; 14-08-09 om 20:28. Reden: Vergetelheid
  #151  
Oud 14-08-09, 21:25
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherre Bekijk bericht
Ja inderdaad. Twee dagen geleden was het nog slechts tot de 18 de maar er komen dus snel heel wat dagen bij... Het zal wellicht heel druk zijn daar.

Wat je kan proberen is nog een formulier bemachtigen ergens en hem toch proberen opsturen... Je zal hem misschien eventjes kwijt zijn maar het is beter dat dan niks. Helaas heb ik mijn formulier niet meer staan anders mocht je dat van mij gebruiken.

Maandag op de post gedaan en vandaag is hij al terug onderweg naar België. Totale kost 129.20 euro (verzending inclusief). Zal wel blij zijn als ik hem terug heb.

Ik vrees dat ik je niet verder kan helpen hierbij.

Valschade niet onder garantie. Tenzij verzekering genomen, en dan nog niet zeker dat het gedekt is!
Opvallende vaststelling: Mijn 1generation Iphone heb ik ontzettend veel laten vallen, nooit schade aan gehad. Vorige maand laat een vriend die naast me zat in de auto zijn iphone 3G glippen uit zijn handen. Door het raam aan 60km/uur op het Franse tarmak. Enkel een krasje en niks aan.
Ik laat mijn 3Gs vallen van 15 cm op houten vloer => scherm kapot...

Veel succes!
Woow.. Dat is wel straf dat de iPhone overleeft aan 60km/u
Bij mij ging het zo goed niet.. Maar heb je mail gekregen en ondertussen al geantwoord

EDIT
Heeft iedereen vandaag trouwens een mail gekregen over hoesjes van Apple? Gek dat ik dit juist vandaag krijg



Doordat ze geen herstellingen meer aanvaarden bij ISN tot 24 augustus ga ik 'm dan toch maar naar Pdatech opsturen.. Is maar €5 duurder dusjaa..

Toch niemand slechte ervaringen hiermee?

EDIT
Update:
Ik heb 'm net binnen gebracht bij de post, maar wat een amateurs!
Ik zeg: "Ik zou dit pakje willen opsturen, verzekerd en aangetekend", waarop die in het loket me bekijkt van: "Heuu.. een pakje verzenden
Daarna moet ik nog dat adres op de doos schrijven.. dat ging al niet want ik had er plastieken plakband rondgedaan, ipv dat ze een stikker geven van de post

Heb het dan uiteindelijk zonder verzekering verstuurd want dat kostte €25. Zonder verzekering: €14 !

Ik zal al blij zijn als het ook daadwerkelijk aankomt!


Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 14:00. Reden: Opschonen.
  #152  
Oud 27-08-09, 10:52
Tribooo Tribooo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

ik heb bij de aankoop van mijn 16gb 3G gelijk een verzekering hiervoor afgesloten.
heb ook een barst in mijn scherm gehad en heb die gasten ophebeld, na 2u stonden ze voor de deur met een vervangend toestel en 4 dagen later had ik een splinternieuwe 16gb 3G.
  #153  
Oud 28-08-09, 14:55
Sushi's schermafbeelding
Sushi Sushi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Standaard Screen kapot

Vorige keer stapte ik uit mijn auto en liet mijn iphone plat op de grond vallen, nu heb ik een zogenaamd "spinnenweb" in me screen zitten Het glasplaatje zelf is alleen kapot, de touch screen werkt gewoon nog perfect zonder dode pixels.

Heeft iemand een idee hoe ik dit op de voordeligste manier kan laten maken? Ik heb op internet wel gezien dat je die ruitjes met wat tools kunt bestellen, maar dat is me teveel gedoe.

Het moet snel gebeuren en het liefst voor zo weinig mogelijk (NL'ers he) Dus wie weet dus wat of wie biedt zich aan.

Ps. het gaat overigens over een 3G
  #154  
Oud 28-08-09, 15:06
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Diverse discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #155  
Oud 31-08-09, 11:54
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Vandaag is mijn iPhone EINDELIJK terug gekomen van de reparatie!
Het scherm ziet er terug zoals nieuw uit en het leuke is dat het ook gewoon nieuw aanvoelt waardoor het net is of ik een nieuwe iPhone heb

Over mijn avontuur met Pdatech ben ik echter maar gedeeltelijk tevreden: ik ben tevreden dat het gerepareerd is, maar ik vind het spijtig dat ik zo lang moest wachten.
Helaas ligt dat ook niet alleen aan Pdatech: de betaling deed ik via overschrijving en het duurde vijf dagen voor het geld overgemaakt was aan Pdatech, wat het verzenden natuurlijk veel vertraagde. Vorige woensdag werd m'n iPhone dan eindelijk verzonden met TNT, normaal gezien komt die een dag later aan, maar ik moet alweer drie werkdagen wachten..

Het had dus veel sneller kunnen gaan, maar ik ben tevreden nu
  #156  
Oud 06-09-09, 20:10
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steven3o2 Bekijk bericht
Afgelopen dinsdag heb ik mijn iPhone laten vallen. Dit was natuurlijk niet de bedoeling.. Maar desalniettemin gebeurde het toch! En het was gelijk raak, allemaal scheuren in mijn scherm. Mijn touchscreen werkte gelukkig nog wel compleet en er waren, voor zover mogelijk, geen defecten te zien aan het touchscreen gedeelte zelf.

Na een uurtje op iphoneclub rond te hebben gezocht heb ik toch besloten om mijn telefoon naar, naar mijn mening, de goedkoopste te brengen. Ik heb woensdag middag naar ISN-Servive gebeld, te bezoeken op www.iphone-reparatie.nl, en vroeg of ik ook langs kon komen. Dit heb ik namelijk in een eerdere post ook al gezien!
Dit was geen probleem en ik kon de volgende dag langs komen en dan zou de man het zelf "even" in 10 minuten doen.

Gisteren om 1 uur uit rotterdam vertrokken richting het pietoreske Hoogeloon, maarliefs 1uur en 24min rijden. Tot mijn genot vond ik daar een ontzettend gezellig huisje waarbinnen zich het beroemde ISN-Service bevond. Na aangebeld te hebben deed een vriendelijke man open en ik mocht rustig meelopen richting zijn thuis-kantoor. Voor mijn neus heeft de goede man mijn iphone gerepareerd en hij was, niet overdreven, binnen 10 min klaar.
Hij opent de iphone met behulp van een zuignap op het scherm en bestelt onderdelen via de leverancier van Apple/iPhone. Op youtube heb ik vele filmpjes gezien waarmee ik mensen het scherm zie verwijderen met een schroevendraaier/paperclip en dit deed mij zeker geen deugd!

Mijn ervaring met ISN-Service is uitstekend. Zelf was ik nogal huiverig om mijn simlockvrije iphone naar een onbekende op te sturen, maar dit eenmaal gezien te hebben, zou ik het zeker aandurven!

Voor degene die wil weten wat het gekost heeft:
71euro voor alleen het glazen schermpje + bracket incl. vervangen.

Hierbij zijn verzendkosten natuurlijk niet bij inbegrepen aangezien ik hem zelf langs ben gegaan.

Ter vergelijking met FixSupport: Hiervan kreeg ik een email met een indicatie dat ik mijn iPhone 10 dagen kwijt zou zijn en het totaalbedrag, incl. verzending, op 150euro uit zou komen.

Naar mijn mening is ISN-Service de beste optie, zeker financieel gezien!

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!

m vr gr,
Steven
Steven,
wat is jouw ervaring wat stof betreft na de reparatie? Ik heb min Iphone een maand geleden laten repareren bij ISN-Service (glas) en heb er nu aardig wat stof onder. Bij ISN-Service geven ze daar geen garantie op. Voor de reparatie had ik nooit stof onder het scherm.
Ed
  #157  
Oud 07-09-09, 20:51
Arne2606 Arne2606 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 96
Standaard

Ik had ook een wit scherm. Dan is je LCD scherm stuk. Ik heb mijne laten repareren bij www.iphoneworld.nl

Erg snelle en goede service. Kon erop wachten.
  #158  
Oud 10-09-09, 20:59
ad-ven-tuur ad-ven-tuur is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

is het scherm van een 3G hetzelfde als van een 3GS?
  #159  
Oud 10-09-09, 21:04
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad-ven-tuur Bekijk bericht
is het scherm van een 3G hetzelfde als van een 3GS?
Zowel touchscreen als LCD zijn verschillend
  #160  
Oud 10-09-09, 21:12
ad-ven-tuur ad-ven-tuur is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

dus begrijp ik het goed dat betekent dat als pda parts in Breda zegt dat zij het scherm van de 3G iPhone kunnen repareren voor €99 all in, dat dat niet automatisch betekent dat zij ook de 3Gs kunnen maken?

by the way: de meeste aanbieders van reparatie spreken alleen over de 3G, en niet over de 3Gs......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stof onder het Iphone Scherm/Glas Relaxman93 iPhone algemeen 156 11-03-11 16:27
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! segers909 iPhone algemeen 23 14-02-11 04:07
Iphone scherm(display) en glas stuk ProMark1 iPhone algemeen 7 01-10-10 14:58
Scherm kapot! MarcNL iPhone algemeen 2 27-07-10 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.