//

Iphone 5 maakt niet automatisch verbinding met WiFi

Iphone 5 maakt niet automatisch verbinding met WiFi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week maakt mijn iPhone 5 geen automatisch verbinding met mijn WiFi thuis. Daarvoor had ik nooit problemen. Mijn andere apparaten (iPad, iPhone4) maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-12, 11:20
eeldor eeldor is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 16
Standaard Iphone 5 maakt niet automatisch verbinding met Wi-Fi

Sinds een week maakt mijn iPhone 5 geen automatisch verbinding met mijn Wi-Fi thuis. Daarvoor had ik nooit problemen. Mijn andere apparaten (iPad, iPhone4) maken gewoon contact met Wi-Fi.

Ik heb alles al geprobeerd: vergeet netwerk, Wi-Fi schakelaar uit en aan. Zelfs een volledige restore van de iPhone heeft niet geholpen.

Het kan, volgens mij, ook niet aan de router (Linksys WRT54GL) liggen omdat andere apparaten wel automatisch contact maken. Het vreemde is dat mijn iPhone wel automatisch andere Wi-Fi netwerken pakt (bij mijn ouders bijvoorbeeld).

Wie kan mij hier mee helpen. Ik weet het niet meer. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-12, 00:07
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

zet je router eens uit en na een minuut weer aan
  #3  
Oud 29-11-12, 12:13
eeldor eeldor is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 16
Standaard

Dank voor je reactie.

Heb ik al geprobeerd maar ook dan vergeet hij het Wi-Fi netwerk. Het vreemde is dat andere apparaten wel automatisch verbinding maken met de router en de iPhone 5 niet. De iPhone 5 maakt wel automatisch verbinding met andere Wi-Fi netwerken maar dus niet met de belangrijkste (thuis).
  #4  
Oud 30-11-12, 00:44
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

hier ook Linksys

heb je al geprobeerd je netwerk te vergeten, daarna "anders", netwerknaam ingeven, soort beveiliging en dan paswoord... soms heb ik het ook, maar als ik dit doe is het opgelost

als het niet lukt, kan je eerst de router even van de stekker halen (of herstarten) en daarna de vorige stappen herhamen
  #5  
Oud 04-12-12, 19:58
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

hier zelfde probleem met iphone 5
Reageren

Labels
automatisch, iphone5, verbinden, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi Brumemail Wi-Fi 0 19-09-10 15:45
Voorkomen dat iPhone automatisch verbinding maakt Sikorsky55 iPhone algemeen 8 11-01-10 20:33
iphone maakt automatisch verbinding terwijl edge en 3g uitstaan leonbdv iPhone algemeen 8 14-10-09 21:28
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen Frankie Archief 4 10-01-08 14:27
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen Frankie Archief 0 08-01-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.