//

Overspraak bij Bluetooth verbinding

Overspraak bij Bluetooth verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De connectie tussen de iPhone 5 en mijn car audio verloopt soepel. De verbinding is correct. Alleen bij een telefoongesprek is het net of het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-12, 16:48
Efzet Efzet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Question Overspraak bij Bluetooth verbinding

De connectie tussen de iPhone 5 en mijn car audio verloopt soepel. De verbinding is correct. Alleen bij een telefoongesprek is het net of het signaal te sterk is voor de audio. Het geluid wordt vervormd en kraakt (overspraak) waarbij het lijkt of het Bluetooth audio signaal uit de iPhone te sterk is voor het ingangsniveau van de audio set. Iemand een idee of dit ergens in te stellen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-13, 09:01
Digibaas Digibaas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Efzet Bekijk bericht
De connectie tussen de iPhone 5 en mijn car audio verloopt soepel. De verbinding is correct. Alleen bij een telefoongesprek is het net of het signaal te sterk is voor de audio. Het geluid wordt vervormd en kraakt (overspraak) waarbij het lijkt of het Bluetooth audio signaal uit de iPhone te sterk is voor het ingangsniveau van de audio set. Iemand een idee of dit ergens in te stellen is?
IS dit probleem inmiddels opgelost? ik heb namelijk het zelfde probleem.
  #3  
Oud 20-11-13, 09:46
Efzet Efzet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

Helaas heb ik het probleem nog niet weten te traceren en bestaat het nog steeds. Omdat de iPhone5 het wel goed doet in andere caraudio systemen, vermoed ik dat het aan mijn eigen BT caraudio ligt. Een firmware update van dat systeem heeft ook geen oplossing gebracht.
  #4  
Oud 12-01-14, 01:13
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Hier hetzelfde probleem. Kon je bluetooth volume maar aanpassen of iets, zou volgens mij de oplossing zijn.
  #5  
Oud 12-01-14, 10:10
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 123
Standaard

Welk heb BT systeem heb je?

Is dit gekoppeld aan versterker?
  #6  
Oud 12-01-14, 11:27
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Rns 315 van VW. Onder setup bij phone kun je volume regelen en die staat op z'n zachtst. Ding blijft kraken.

Gisteren heb ik de iphone 5s op een andere auto gekoppeld (geen rns 315) en het geluid was goed.
  #7  
Oud 23-01-14, 07:12
Bkramer Bkramer is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard Hetzelfde probleem.

Ik ervaar hetzelfde probleem. Met de iphone4 geen problemen gehad, meer met de 5s veel overspraak op de rns315. Voor de beller ben ik dan ook niet te verstaan. Als ik in een gesprek overschakel naar m'n bt headset, gaat het weer goed. Is er ooit een verklaring van een vw. dealer geweest?
Reageren

Labels
bluetooth, car audio, overspraak, vervormd geluid telefoon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
automatische bluetooth verbinding menno86 iPhone algemeen 9 03-10-12 13:20
bluetooth verbinding slecht mlc1 iPhone accessoires en onderdelen 3 03-06-11 14:22
Bluetooth geen verbinding ariebiren iPhone algemeen 7 02-10-10 00:12
bluetooth verbinding carkit DrDecibel iPhone accessoires en onderdelen 4 27-05-08 23:44
bluetooth verbinding dave1968 iPhone algemeen 0 09-04-08 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.