Hoe kan ik de kast openen van iPhone 3GS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De Simkaart maakt geen goed contact. Hoe maak ik de kast van de iPhone 3GS open zonder beschadigingen? Heb de schroefjes aan de onderkant verwijderd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik de kast openen van iPhone 3GS?
De Simkaart maakt geen goed contact. Hoe maak ik de kast van de iPhone 3GS open zonder beschadigingen? Heb de schroefjes aan de onderkant verwijderd. HHarry12
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je met "kast" de behuizing bedoelt dan kijk eens in onderstaande link:
iPhone 3GS Teardown - iFixit |
|
|||
|
|||
Bedankt Timosha, zo moet het wel lukken. Heb alleen geen zuignapje.... Groeten, HHarry12
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt Timosha, nogmaals bedankt hoor! HHarry12
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ze hebben zelfs een app voor op de ipad
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb hier ook een 3GS liggen die na verwisselen van de simkaart opeens blijft aangeven: "geen sim".
Was dit bij jou ook en wat heb je eraan kunnen doen?
|
|||
|
|||
Hi Onyx, bij mij is één van de 6 contactjes afgebroken waardoor de Simkaart niet herkend wordt. Een nieuwe simkaart houder kost 69 Euro en daar komt nog 7,50 bij voor terugzending. Ik ga proberen zelf een contactje te fabriceren... Groet, HHarry12
|
|
|||
|
|||
Heb Simkaart houder opengeknipt met scherp plaatschaartje op de plaats waar het contactje afgebroken was. Van een draadje een contactje gebogen en op het printje gesoldeerd. Oef, was wel een geduldwerkje, maar 3GS werkt weer naar behoren! Dank allemaal voor jullie hulp. HHarry12
Laatst gewijzigd door HHarry12; 06-12-12 om 17:27. Reden: woord aangepast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Hoe kan mijn iphone 3gs activeren via itunes | kaanco | Unlock | 1 | 02-12-10 14:18 |
iPhone 3GS: Hoe kan ik een 3GS FW downgraden van 4.02 naar 4.01 ik heb bb 05.13.04 | kingkitesurf | Unlock | 19 | 28-09-10 19:14 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Nog maar eens een scheur in de kast 3GS 32Gb | Dutch Moose | iPhone algemeen | 0 | 28-01-10 23:04 |
|
|