iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/130673-toegangscode-vergeten-moet-doen.html)

sof2008 30-11-12 23:01

Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen?
 
Beste mensen,
Zo te zien zegt de tittel heel wat, Kunnen jullie mij mss helpen om mijn toegangscode terug te vinden? Hoe ga ik daarmee te werk?
Met Vriendelijke groeten,
Sof

XIII 30-11-12 23:03

Heb je je telefoon dan terug?

(eerder deze week vroeg je om hulp om je gestolen telefoon terug te vinden)

sof2008 30-11-12 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 857539)
Heb je je telefoon dan terug?

(eerder deze week vroeg je om hulp om je gestolen telefoon terug te vinden)

ja hahah ik heb ze echt met de app terug gevonden. Die jongen heeft echt zware rammel gekregen van zijn vader. Maar nu heeft hij een toegangscode erop geïnstalleerd en ik kan niet wachten om mijn iphone terug te gebruiken.

Werner1963 30-11-12 23:15

Gezien er iemand anders heeft aan geprutst zou ik hem herstellen als nieuw met iTunes en indien mogelijk een oude icloud backup terug zetten of een backup vanuit iTunes (computer)

sof2008 30-11-12 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 857541)
Gezien er iemand anders heeft aan geprutst zou ik hem herstellen als nieuw met iTunes en indien mogelijk een oude icloud backup terug zetten of een backup vanuit iTunes (computer)

ja maar dit gaat niet want itunes vraagt elke keer wat de toegangscode is

Werner1963 30-11-12 23:33

Toestelcode Kwijt? | iPhoneservice.nl

sof2008 01-12-12 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 857547)

Bedankt beste werner het is gelukt

stino90 01-12-12 03:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sof2008 (Bericht 857553)
Bedankt beste werner het is gelukt

tip: gebruik vanaf nu ook een toegangscode, heeft veel voordelen

Kris1986 01-12-12 08:23

Dus via die link kan iedereen gewoon de toegangscode van een iPhone eraf gooien? Dus eigenlijk ben je helemaal niets met die toegangscode! :)

Spreeuwke 01-12-12 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kris1986 (Bericht 857566)
Dus via die link kan iedereen gewoon de toegangscode van een iPhone eraf gooien? Dus eigenlijk ben je helemaal niets met die toegangscode! :)


Toch wel ! Dankzij de toegangscode heeft de "vinder" geen toegang tot de gegevens die de iPhone bevat.
Met het bovenstaande "trukje" is de iPhone leeg en kan hij geen reservecopie terugzetten, aangezien hij die op zijn PC niet heeft. De toegangscode lijkt mij dus een perfecte beveiliging.

mrboolean 01-12-12 11:19

De toegangscode is dan ook bedoeld om je gegevens op de telefoon te beschermen, want bij herstellen worden ook al die gegevens verwijderd. Een dief zal dus niet bij je email, contacten of twitter kunnen komen. Of nog erger, op je mobiel bankieren.

De code maakt het toestel niet onbruikbaar bij diefstal. Op zich zou Apple hier ook een beveiliging voor kunnen maken. Maar het gebeurt nu al zo veel dat personen hun toegangscode vergeten, dus dan krijg je groepen mensen die zich buitensluiten uit hun telefoon.



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kris1986 (Bericht 857566)
Dus via die link kan iedereen gewoon de toegangscode van een iPhone eraf gooien? Dus eigenlijk ben je helemaal niets met die toegangscode! :)



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.